Aktualizacja The Last of Us z nowym poziomem trudności, umiejętnościami i nie tylko

Mimo rekordowych ilości zdobywanych nagród, Naughty Dog nie osiadło na laurach. Do czerwca pojawić ma się , a do jutra powinniśmy dostać update, który mocno urozmaici multiplayer oraz rozgrywkę dla samotnego gracza.
Najtrudniejszy poziom trudności nie stanowił dla Was wyzwania? Update 1.07 wprowadzi nową opcję dla prawdziwych hardcore'owców - Grounded (Uziemiony), w którym SI przeciwników ma być o wiele bardziej agresywne niż dotychczas.
Dla fanów trybu sieciowego przygotowano zaś nowe mapy, umiejętności, bronie, gros poprawek i pakiet nowych trofeów do zdobycia.




Umiejętności:
Executioner
- (1 punkt) Gracz dostaje dwukrotnie więcej części ostrza.
- (3 punkty) 50% więcej części za specjalne egzekucje, dodatkowe ostrze przy jego tworzeniu, dwukrotnie więcej części za zabójstwa ostrzem.
- (4 punkty) Dwa dodatkowe ostrza przy jego tworzeniu, dwukrotnie więcej części za zabójstwo ostrzem, specjalne egzekucje i przesłuchania.
Scavenger
- (3 punkty) Przeciwnicy pozostawiają po sobie 50% więcej amunicji.
- (4 punkty) Automatyczne podnoszenie amunicji i zasobów po zabójstwie, podwójna amunicja z przeciwników.
- (5 punktów) Wrogowie zostawiają czasem losowy składnik do craftingu i zawsze dwukrotnie więcej amunicji. Automatyczne podnoszenie zdobyczy po zabójstwie.
Damage Marker
- (3 punkty) Oznaczanie przeciwników po zadaniu obrażeń
- (4 punkty) Oznaczanie przeciwników po zadaniu obrażeń, gracz zgarnia dwukrotnie więcej części po zabiciu oznaczonych przeciwników
Awareness
- (1 punkt) Widać nazwę wroga przez 5 sekund po otrzymaniu obrażeń
- (3 punkty) Widać nazwę wroga na dwukrotnie większym dystansie po otrzymaniu obrażeń przez 10 sekund
Fortitude
- (1 punkt) 25% dłużej trwa wykrwawianie się, zwiększona szybkość ruchów w tym stanie
- (2 punkty) Gracz dostaje 25 części po uleczeniu ponad połowy paska zdrowia, może nosić dodatkową apteczkę. 35% dłużej trwa wykrwawianie się, zwiększona szybkość ruchów w tym stanie
- (3 punkty) Gracz zaczyna z apteczką, dostaje 50 części za uleczenie ponad połowy życia, może nosić dodatkową apteczkę. Czas wykrwawiania zwiększony o 50%, szybsze poruszanie się w tym stanie
- (2 punkty) Amunicja do pistoletu zwiększona o 30% (nie łączy się z ulepszeniami broni)
- (3 punkty) Amunicja do pistoletu zwiększona o 70% (nie łączy się z ulepszeniami broni)
- (4 punkty) Amunicja do pistoletu podwojona (nie łączy się z ulepszeniami broni)
Bomb Expert
- (2 punkty) Bomby dymne i zwykłe szybciej wybuchają
- (3 punkty) Podkładane i rzucane bomby wybuchają szybciej
- (5 punktów) Odporność na własne bomby dymne, bomby wybuchają o wiele szybciej
Agility
- (2 punkty) – Nieco szybsze poruszanie się przy kucnięciu i wspinaczka
- (3 punkty) – O wiele szybsza poruszanie się przy kucnięciu i wspinaczka
- (4 punkty) – Bezdźwiękowe poruszanie się; ruch przy kucnięciu i wspinaczka możliwie najszybsze
Mapy:
- Water Tower
- Capitol
- Coal Mine
- Wharf
Bronie:
- Full-Auto Rifle (darmowa, resztę można dokupić osobno, chyba że posiadacie Season Pass)
- Enforcer
- Double Barrel
- Specter
- Launcher
Pełna lista zmian pod tym adresem.