Aktualizacja The Last of Us z nowym poziomem trudności, umiejętnościami i nie tylko

Gry
1840V
Aktualizacja The Last of Us z nowym poziomem trudności, umiejętnościami i nie tylko
Jaszczomb | 06.05.2014, 18:09
PS3

Mimo rekordowych ilości zdobywanych nagród, Naughty Dog nie osiadło na laurach. Do czerwca pojawić ma się , a do jutra powinniśmy dostać update, który mocno urozmaici multiplayer oraz rozgrywkę dla samotnego gracza.

Najtrudniejszy poziom trudności nie stanowił dla Was wyzwania? Update 1.07 wprowadzi nową opcję dla prawdziwych hardcore'owców - Grounded (Uziemiony), w którym SI przeciwników ma być o wiele bardziej agresywne niż dotychczas.

Dalsza część tekstu pod wideo

Dla fanów trybu sieciowego przygotowano zaś nowe mapy, umiejętności, bronie, gros poprawek i pakiet nowych trofeów do zdobycia.

Umiejętności:

Executioner

  • (1 punkt) Gracz dostaje dwukrotnie więcej części ostrza.
  • (3 punkty) 50% więcej części za specjalne egzekucje, dodatkowe ostrze przy jego tworzeniu, dwukrotnie więcej części za zabójstwa ostrzem.
  • (4 punkty) Dwa dodatkowe ostrza przy jego tworzeniu, dwukrotnie więcej części za zabójstwo ostrzem, specjalne egzekucje i przesłuchania.

Scavenger

  • (3 punkty) Przeciwnicy pozostawiają po sobie 50% więcej amunicji.
  • (4 punkty) Automatyczne podnoszenie amunicji i zasobów po zabójstwie, podwójna amunicja z przeciwników.
  • (5 punktów) Wrogowie zostawiają czasem losowy składnik do craftingu i zawsze dwukrotnie więcej amunicji. Automatyczne podnoszenie zdobyczy po zabójstwie.

Damage Marker

  • (3 punkty) Oznaczanie przeciwników po zadaniu obrażeń
  • (4 punkty) Oznaczanie przeciwników po zadaniu obrażeń, gracz zgarnia dwukrotnie więcej części po zabiciu oznaczonych przeciwników

Awareness

  • (1 punkt) Widać nazwę wroga przez 5 sekund po otrzymaniu obrażeń
  • (3 punkty) Widać nazwę wroga na dwukrotnie większym dystansie po otrzymaniu obrażeń przez 10 sekund

Fortitude

  • (1 punkt) 25% dłużej trwa wykrwawianie się, zwiększona szybkość ruchów w tym stanie
  • (2 punkty) Gracz dostaje 25 części po uleczeniu ponad połowy paska zdrowia, może nosić dodatkową apteczkę. 35% dłużej trwa wykrwawianie się, zwiększona szybkość ruchów w tym stanie
  • (3 punkty) Gracz zaczyna z apteczką, dostaje 50 części za uleczenie ponad połowy życia, może nosić dodatkową apteczkę. Czas wykrwawiania zwiększony o 50%, szybsze poruszanie się w tym stanie
Gunslinger
  • (2 punkty) Amunicja do pistoletu zwiększona o 30% (nie łączy się z ulepszeniami broni)
  • (3 punkty) Amunicja do pistoletu zwiększona o 70% (nie łączy się z ulepszeniami broni)
  • (4 punkty) Amunicja do pistoletu podwojona (nie łączy się z ulepszeniami broni)

Bomb Expert

  • (2 punkty) Bomby dymne i zwykłe szybciej wybuchają
  • (3 punkty) Podkładane i rzucane bomby wybuchają szybciej
  • (5 punktów) Odporność na własne bomby dymne, bomby wybuchają o wiele szybciej

Agility

  • (2 punkty) – Nieco szybsze poruszanie się przy kucnięciu i wspinaczka
  • (3 punkty) – O wiele szybsza poruszanie się przy kucnięciu i wspinaczka
  • (4 punkty) – Bezdźwiękowe poruszanie się; ruch przy kucnięciu i wspinaczka możliwie najszybsze

Mapy:

  • Water Tower
  • Capitol
  • Coal Mine
  • Wharf

Bronie:

  • Full-Auto Rifle (darmowa, resztę można dokupić osobno, chyba że posiadacie Season Pass)
  • Enforcer
  • Double Barrel
  • Specter
  • Launcher

Pełna lista zmian pod tym adresem.

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper