Dragon Age: Inkwizycja na początku było grą MMO

Zastanawialiście się skąd wziął się tryb dla wielu graczy w ? Okazuje się, że powodem jego obecności są korzenie gry. Producent wykonawczy gry - Mark Darrah - w rozmowie z redaktorem serwisu GamesIndustry przyznał, że Inkwizycja była początkowo grą MMO.
Dawno, dawno temu, jeszcze przed wydaniem istniał sobie projekt o kodowe nazwie Blackfoot. Była to pierwsza gra poza serią Battlefield tworzona na silniku Frostbite. Darrah przyznał, że projekt, który przerodził się w Inkwizycję był grą MMO.
Mieliśmy projekt o nazwie kodowej Blackfoot, który był naszą pierwszą grą tworzoną na silniku Frostbite. To była gra w uniwersum Dragon Age, nastawiona wyłącznie na multiplayer (MMO). Pracowaliśmy nad tym jeszcze przed premierą Dragon Age II. Prototyp stał się rdzeniem Dragon Age: Inkwizycja, tym do czego dążyliśmy tworząc naszą grę. Czymś co chcieliśmy stworzyć od dawna.




Darrah przyznał, że tryb kooperacji jest chęcią przywrócenia choć części tamtego projektu i połączenia go z "feelingiem" starych RPG-ów, podając chociażby Wrota Baldura jako przykład. Czy im się to uda przekonamy się już 21 listopada.