Postacie sezonowe i międzyplatformowy co-op w Diablo III: Ultimate Evil Edition? Bez szans

Gry
2262V
Postacie sezonowe i międzyplatformowy co-op w Diablo III: Ultimate Evil Edition? Bez szans
Jaszczomb | 10.11.2014, 13:40
PS4 PS3

Blizzcon 2014, który odbył się zeszły weekend, być może nie przyniósł ciekawszych informacji dla posiadaczy konsol, ale udało się wypytać twórców świetnie ocenianego  o parę rzeczy działających jedynie na PC. Dlaczego nie stworzymy postaci sezonowej?

Jeśli graliście w drugą odsłonę Diablo, na pewno pamiętacie Laddera - wydzielony tryb sieciowy dla nowych postaci, który resetował się co jakiś czas, wyrzucając bohaterów do ogólnego Non-Laddera. Podobny pomysł zamieszczono w trójce, ale tylko na PC. Postacie sezonowe mają pierwszeństwo w możliwości zdobycia nowych przedmiotów, które stają się dostępne dla reszty graczy dopiero po resecie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Serwis Gamespot spytał twórców, czy będzie możliwość przeniesienia tego na konsole. Odpowiedź nie cieszy:

Sezony wymagają stałego dostępu do Internetu [na PC, w przeciwieństwie do konsol, nie da się grać offline - JMB] i jest to największa różnica między tymi ekosystemami.

Spytano jeszcze o możliwość gry ze znajomymi na różnych platformach:

Obecnie jest to niemożliwe. Nie tworzyliśmy gier z myślą o tym. [...] Sposób, w jaki działają Xbox i PlayStation nie działa tak, jak Battle.net.

Pozostaje cieszyć się, że to wciąż rewelacyjny tytuł (9,5/10 w naszej recenzji) i mamy kilka specjalnych bajerów tylko dla siebie, jak choćby system Nemesis, możliwość sprezentowania rzadkiego przedmiotu znajomemu czy Głębokie Szczeliny z przeciwnikami z The Last of Us.

 

Źródło: http://www.gamespot.com/articles/diablo-3-cross-platform-play-is-impossible-no-seas/1100-6423471/

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper