Postacie sezonowe i międzyplatformowy co-op w Diablo III: Ultimate Evil Edition? Bez szans

Blizzcon 2014, który odbył się zeszły weekend, być może nie przyniósł ciekawszych informacji dla posiadaczy konsol, ale udało się wypytać twórców świetnie ocenianego o parę rzeczy działających jedynie na PC. Dlaczego nie stworzymy postaci sezonowej?
Jeśli graliście w drugą odsłonę Diablo, na pewno pamiętacie Laddera - wydzielony tryb sieciowy dla nowych postaci, który resetował się co jakiś czas, wyrzucając bohaterów do ogólnego Non-Laddera. Podobny pomysł zamieszczono w trójce, ale tylko na PC. Postacie sezonowe mają pierwszeństwo w możliwości zdobycia nowych przedmiotów, które stają się dostępne dla reszty graczy dopiero po resecie.
Serwis Gamespot spytał twórców, czy będzie możliwość przeniesienia tego na konsole. Odpowiedź nie cieszy:




Sezony wymagają stałego dostępu do Internetu [na PC, w przeciwieństwie do konsol, nie da się grać offline - JMB] i jest to największa różnica między tymi ekosystemami.
Spytano jeszcze o możliwość gry ze znajomymi na różnych platformach:
Obecnie jest to niemożliwe. Nie tworzyliśmy gier z myślą o tym. [...] Sposób, w jaki działają Xbox i PlayStation nie działa tak, jak Battle.net.
Pozostaje cieszyć się, że to wciąż rewelacyjny tytuł (9,5/10 w naszej recenzji) i mamy kilka specjalnych bajerów tylko dla siebie, jak choćby system Nemesis, możliwość sprezentowania rzadkiego przedmiotu znajomemu czy Głębokie Szczeliny z przeciwnikami z The Last of Us.