Multiplayerowa rozgrywka z Ghost Recon
W czerwcu Starucha z lochów zarzucała nowej edycji Ghost Recon, że jest mało dynamiczna. Gamescom przyniósł sporo nowego gameplayu z nowego projektu Ubisoftu. Czy rzeczywiście rozgrywka w multiplayerze jest ślamazarna?
W czerwcu Starucha z lochów zarzucała nowej edycji Ghost Recon, że jest mało dynamiczna. Gamescom przyniósł sporo nowego gameplayu z nowego projektu Ubisoftu. Czy rzeczywiście rozgrywka w multiplayerze jest ślamazarna?
Deweloper zaprezentował na nowym zwiastunie Ghost Recon: Future Soldier trochę sieciowej rozgrywki - pokazano mechanikę skrywania się za przeszkodami terenowymi oraz sposób prowadzenia zwiadu. Czy jest w tym mało dynamiki? To już pytanie do Was, miłośników dojrzalszych strzelanin.
Dosyć kontrowersyjnym motywem wydaje się trzęsienie kamery, kiedy znajdziemy się pod ogniem zaporowym wroga. Co sądzicie o takim rozwiązaniu?