Zmienny świat TESV: Skyrim
Bethesda nie dzieli się z nami zbyt ochoczo nowymi materiałami z The Elder Scrolls V: Skyrim. Gamescom 2011 nie przyniósł nowego gameplayu. Mamy jednak wywiad z Petem Hinesem!
Bethesda nie dzieli się z nami zbyt ochoczo nowymi materiałami z The Elder Scrolls V: Skyrim. Gamescom 2011 nie przyniósł nowego gameplayu. Mamy jednak wywiad z Petem Hinesem!
Hines opowiada m.in. o udoskonalonym systemie Radiant AI, dzięki któremu świat będzie dopasowywać się do naszych decyzji. Zabiłeś karczmarza w pewnej mieścinie? W innej grze zamykałoby to dostęp do pewnej puli questów. W Skyrim rolę zamordowanego karczmarza przejmie jego syn.
Jednym z głównych zadań Bethesdy przy tworzeniu Skyrim było wywołanie wrażenia, że każdy gracz będzie przeżywał trochę inną przygodę. W ramach tego wirtualnego świata będziemy mieć do czynienia z dużym stopniem losowości - dotyczy to zadań pobocznych, spotkań z NPC-ami (czyżby więcej "random encounterów" rodem z Fallout 3?) i przeciwnikami. Przechodząc grę kilka razy (wcielając się np. w różne rasy) za każdym razem będziemy doświadczać trochę innych wrażeń.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.