Wiedźmin 3: Dziki Gon działa na PS4 w 1080p. Na Xbox One tylko 900p

Embargo zeszło, a w świat ruszyły playtesty , w efekcie czego jesteśmy ciągle zasypywani nowymi wieściami. W tym konkretnym wypadku chodzi oczywiście o samą grafikę i różnice pomiędzy wersją na PS4 a Xbox One!
PlayStation 4 oczywiście góruje w tym zestawieniu, oferując nam grafikę w rozdzielczości 1080p. Xbox One standardowo – 900p. Granica, którą chyba tylko „microsoftowe” tytuły na wyłączność mogą pokonać. I gry niezależnie.
Aczkolwiek, pisząc o tym, mam świadomość, że różnice graficzne w na obydwu platformach nie są aż tak widoczne. Przechodząc pomiędzy pomieszczeniami, mogłem rzucić okiem, jak produkcja sprawuje się na każdej z platform. Oczywiście bezpośrednio do sprzętu mnie nie dopuszczono. Niezależnie od tego, nie poczułem, że wersja Xboksowa przesadnie odstaje graficznie od konsolki Sony. Wiadomym jest, że rozdzielczość nie kłamie i gracze, którzy wybrali konsolę Microsoftu, będą musieli żyć z tym, że zobaczą Wiedźmina w 900p. Nie powinni czuć się jednak przesadnie poszkodowani.




Niemieckie Gamestar napisało:
PS4: 1080p, 30 klatek na sekundę, tekstury minimalnie ostrzejsze niż na Xbox One, minimalnie mniej ostre niż na PC z ustawieniami graficznymi „wysokie”.
Xbox One: 900p, 30 klatek na sekundę, ale CDP wciąż jeszcze będzie pracowało nad ulepszeniem grafiki.
Warto tutaj jeszcze wspomnieć, że CD Projekt ma podpisane konkretne umowy z Microsoftem. Efektem tego oczywiście jest, że na większości zwiastunów widzimy grafikę z Xbox One. Sama producent zaś od praktycznie początku powtarza, że chce każdemu z graczy dostarczyć dokładnie takich samych wrażeń, niezależnie od posiadanej platformy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.