Spyro the Dragon - poradnik do trofeów/osiągnięć

Spyro the Dragon - poradnik do trofeów/osiągnięć

redakcja | 13.11.2018, 16:28

Spyro the Dragon jest jedną z trzech gier, która wchodzi w skład Spyro Reignited Trilogy. Każda z gier jest prosta do wymaksowania. W tym poradniku dowiecie się jak zrobić platynę/100% osiągnięć w Spyro the Dragon.

Spyro the Dragon ma wyjątkowo łatwy i przyjemny zestaw trofeów/osiągnięć. Grę możemy wymaksować w około 6 godzin, przechodząc ją tylko raz. Jeśli mieliśmy już z tytułem kiedyś do czynienia, powinniśmy się zmieścić nawet w 4 godzinach.

Upadek Gnieznośnego - Zdobądź wszystkie trofea w Spyro the Dragon.


Wpadnie po zdobyciu wszystkich trofeów.

Bum! - Udaj się na wycieczkę z Baloniarzem.

Gdy ukończymy wszystkie poziomy w pierwszym świecie i pogadamy z baloniarzem, wpadnie nam to trofeum/osiągnięcie.

Skacz, wskakuj i podskakuj - Znajdź ukryte wejście na Słoneczny Szlak.

Słoneczny szlak ukryty jest za ścianą w świecie Oświeconych. Musimy wskoczyć na każde z pól.

Kebab z baraniny - Spal 10 owiec.

Musimy po prostu spalić ogniem 10 owiec w poziomie Kamienne wzgórze.

Wznieć we mnie ogień - Rozpal 2 ogniska w Dolinie Nocy.

W Dolinie nocy, w pewnym momencie dojdziemy do podestu na którym jest dwóch małych przeciwników i jeden duży. Za nimi są dwa ogniska, które musimy podpalić.

Liść na wietrze - Poszybuj do części Rynku, w której znajdziesz złodzieja jaj.

W planszy Rynek, pod jej koniec znajdziemy podest zaraz za schodami. Musimy z niego wyskoczyć i poszybować skręcając w prawo od razu za filarem.

Pilot akrobacyjny - Zrób pętlę wokół jednego z łuków.

W Słonecznym szlaku, od razu na początku musimy przelecieć pod łukiem i przytrzymać R1/RB by Spyro zrobił pętlę w locie. Najwygodniej zrobić to, gdy zdobędziemy 100% w tej planszy, dzięki czemu nie będzie nas ograniczał licznik czasu.

Przypalony tost - Pokonaj Dyńkę, nie odnosząc obrażeń.

W planszy Twierdza Dyńki, musimy pokonać bossa nie otrzymując od niego obrażeń. Jest to wyjątkowo proste, wystarczy trafić go łącznie trzy razy by wygrać.

Ustrzel księżyc - Użyj działa, by załatwić drwiącego gnorka.

W Krainie Strażników Pokoju znajdziemy armaty oraz rozsiane po mapie namioty. Likwidujemy grenadiera by móc operować armatą, zaganiamy gnorka do namiotu, po czym, strzelamy w tenże namiot. Po pierwszym razie gdy gnork wypnie zadek, strzelamy raz jeszcze.

Ptasi móżdżek - Zaszarżuj na sępa.

Najlepiej zrobić to w planszy Wyschnięty kanion. Gdy zobaczymy sępa, który rusza w naszą stronę, odpalamy szarże i w taki sposób go likwidujemy.

Usmażone pióra - Spal wszystkie sępy z tego poziomu.

W planszy Miasto na klifie musimy spalić każdego sępa ogniem. Nie korzystamy z szarży!

Triathlon - Pokonaj wszystkie 3 gnorki na nartach.

W Lodowych pieczarach, musimy pokonać po prostu 3 gnorków na nartach. Wpadnie podczas przechodzenia planszy na 100%.

Ostre skrzydełka 1 - Spal wszystkie kierunkowe wróżki.

W Nocnym szlaku, musimy przypiec ogniem wszystkie Wróżki ze strzałkami. Najlepiej zrobić to po tym, gdy wbijemy 100% w planszy, przez co dostaniemy nieograniczony czas na latanie.

Co jest w pudle? - Odblokuj solidną skrzynię w Twierdzy Dra Luźnego.

Twierdza Dra Luźnego to ostatnia plansza w świecie Strażników Pokoju. Musimy wpierw zdobyć klucz (by do niego dotrzeć, podążamy do końca ścieżki na której startujemy, po czym dajemy się wciągnąć na górę wieży), którym otworzymy skrzynię na koniec planszy, na półce skalnej pod portalem do domu.

Z drogi, śledzie! - Zaszarżuj na 4 uzbrojonych druidów z rzędu na początku Władających Magią.

Na samym początku trzeciego świata przy pierwszym smoku, czterech druidów będzie ustawionych w linii. Musimy czterech potraktować z szarży za jednym zamachem.

Z górnej półki - Wysadź 3 wybuchowe skrzynie na słupach w Śnieżnych Grzbietach.

Pod koniec Śnieżnych grzbietów, będziemy mieli okazję wlecieć do budynku w którym skrywa się ostatni smok, a przed wejściem widać 3 skalne kolumny z fajerwerkami. Wystarczy, że odpalimy wszystkie trzy.

Arachnofobia - Pokonaj wszystkie pancerne pająki.

W Górskich pieczarach, wewnątrz jaskiń znajdziemy metalowe pająki, które można zabić albo turboszarżą, albo wygodniej przedostać się do prawej części mapy gdzie znajdziemy wróżkę, która dając Spyro całusa, na moment wzmocni jego płomień.

Polowanie na jajka - Pokonaj ukrywającego się złodzieja jaj na Wzgórzu Czarnoksiężników.

W połowie planszy Wzgórze czarnoksiężników, będziemy mieli okazję rozpędzić się przez dwa pola turboszarży (gdzie stoi czterech wrogów). Przebiegamy przez nic i wyskakujemy w powietrze, dolatując do odległej platformy. Za murkiem (będziemy go słyszeć) stoi złodziej jajek.

Ostre skrzydełka 2 - Spal wszystkie kierunkowe wróżki na Nocnym Szlaku.

Podobnie jak w poprzednim trofeum tego typu, musimy spalić wszystkie Wróżki w Nocnym szlaku.

Kolekcjoner - Zbierz 400 klejnotów ze Skały Silnodmucha.

Wystarczy zebrać wszystkie klejnoty w tej planszy.

Łowca grzybów - Spal 5 błyszczących grzybów w Krainie Twórców Potworów.

Musimy znaleźć i zniszczy5 pięć błyszczących grzybów. Występują one:

  1. Za portalem do Mglistego trzęsawiska
  2. Wewnątrz studni z Dzikim szlakiem
  3. Po prawej stronie ogromnego drzewa, między korzeniami
  4. Na wprost do wejścia do Metalgłowego
  5. Na ostatniej piramidzie

Rakieta - Puść 3 fajerwerki w ciągu 15 sekund.

W Drewnianej osadzie, pod koniec znajdziemy trzy fajerwerki, który musimy odpalić by rozwalić metalowe skrzynie. Dwa fajerwerki z trzech znajdują się na górze, trzeci jest na ziemi. Musimy je podpalić w ciągu 15 sekund.

Wolność - Uwolnij uwięzioną kurę.

W Mglistym trzęsawisko, na samym początku planszy odwracamy się i idziemy za murek. Tam czekamy aż kura wejdzie do klatki, po czym niszczymy klatkę.

Jeszcze wyżej, jeszcze dalej! - Zeskocz z każdej rampy z turbonapędem w Wierzchołkach Drzew.

W Wierzchołkach drzew musimy przebiec po każdej rampie z turbonapędem. Wpadnie z automatu podczas robienia planszy na 100%.

Chyba pora lecieć - Ukończ Dziki Szlak ani razu nie dotykając ziemi.

Musimy zaliczyć cały Dziki szlak nie dotykają ani razu ziemi.

Nieoszlifowane klejnoty - Zbierz 500 klejnotów w Twierdzy Metalgłowy.

Wpadnie bez problemów, jeśli będziecie szukać klejnotów, możecie poprosić ważkę wciskając L3 by wam pomogła.

Zlecenie na nicponi - Zaszarżuj na 3 opancerzonych nicponi z rzędu.

W czwartym świecie znajdziemy 3 opancerzonych nicponi, którzy będą co chwilę powiększani/pomniejszani. Gdy będą mali, przebiegamy przez nich szarżą.

Złe pieski! - Pokonaj 3 demoniczne psy, gdy przybiorą większą formę.

W Mrocznym labiryncie spotkamy psy, które rosną gdy jest ciemno. Musimy pokonać trzy takie bestie (żółwie się nie wliczają!).

Nadęcie - Zaszarżuj na 4 ptaki rozdymki z rzędu.

W Wyśnionym zamku, pod koniec będziemy mieli okazję skasować szarżą cztery rozdymki na raz.

Złom - Pokonaj wszystkich ołowianych żołnierzyków.

W Nawiedzonych wieżach, musimy pokonać ożywione, metalowe zbroje. Zrobimy to za pomocą wzmocnionego smoczego oddechu. Na planszy jest ich kilkanaście, ale trofeum wpadnie podczas przechodzenia na 100%.

Lataj niczym orzeł - Ukończ Mroźny Szlak ani razu nie dotykając ziemi.

Podobnie jak w Dzikim szlaku, nie możemy dotknąć ziemi podczas zaliczania planszy.

Jacques-apitalnie - Pokonaj 4 koszmarne bestie, nie przerywając szybowania.

W planszy z bossem tego świata (Jacques), musimy dotrzeć do lewej części planszy, gdzie czekać na nas będą cztery bestie, które musimy zdjąć w jednym locie.

Chodzi o kasę! - Odblokuj Skarbiec Gnieznośnego.

Musimy zdobyć 100% gry, na co składa się:

  • 12000 skarbów
  • 80 smoków
  • 12 smoczych jaj

Po tym, otworzą się przed nami ostatnie drzwi w świecie Gnorka.

Szczurastycznie! - Ukończ Zatokę Gnorków, nie zabijając żadnego szczura.

Szczury w tej planszy dają motyle dla Sparksa, wystarczy więc ich nie tykać i trofeum wpadnie.

Miotam się wściekle - Zniszcz 6 zębatek w Pomarańczowej Przystani.

Musimy znaleźć sześć zębatek. Trzeba pamiętać, że jeśli zginiemy - zniszczone zębatki się zresetują. Poniżej ich lokacja.

Droga smoka jest długa i szeroka - Niech Gnieznośny Gnork wykona 5 okrążeń.

W walce z ostatnim bossem gdy, gdy będziemy gonić Gnorka, musimy pozwolić przebiec mu pięć razy przez lokację. Dopiero wtedy możemy go zaatakować i kontynuować walkę.

Zbieracz - Zbierz wszystkie klejnoty w Skarbcu Gnieznośnego.

Gdy odblokujemy skarbiec, musimy po prostu zebrać wszystkie 2000 klejnotów, które się w nim znajdują. Licznik wskaże wtedy 120%.

Źródło: własne

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper