LEGO z gier, które chciałbym zobaczyć. Jest mnóstwo opcji!
Gry wideo i zestawy LEGO to połączenie, które działa jak magnes na wyobraźnię. Każda nowa kolaboracja tych dwóch światów otwiera drzwi do nieograniczonej kreatywności - pozwala fanom budować i przeżywać na nowo ulubione momenty z gier. Choć kilka kultowych tytułów doczekało się już swoich wersji w klockach, to pole do popisu wciąż pozostaje ogromne. Jest w czym działać.
Wyobraźmy sobie, jak mogłyby wyglądać zestawy inspirowane największymi hitami branży - od skomplikowanych budowli po szczegółowe figurki znanych bohaterów. W tym tekście zaprezentuję gry, które moim zdaniem idealnie nadają się do świata LEGO, choć jeszcze nie doczekały się swoich zestawów. Przyjrzymy się, jakie sceny, postacie czy lokacje mogłyby stać się centralnym punktem tych kolekcji! Nie przedłużając, zapraszam do lektury!
The Last of Us: Opuszczone miasto
Wyobraźcie sobie zestaw, który pozwala zbudować malowniczo zniszczoną ulicę postapokaliptycznego miasta. Ruiny budynku porośnięte dziką roślinnością i detale takie jak zardzewiałe auta czy wywrócone latarnie nadają mu autentycznego klimatu. W zestawie znajdą się figurki Ellie, Joela i Klikacza, a także akcesoria - łuk, nóż czy shotgun. Kupiłbym od razu. I to niezależnie od ceny.
God of War: Drzewo Yggdrasil
Ten zestaw przenosi graczy w samo serce mitologicznej przygody Kratosa i Atreusa. Budowla przedstawia fragment Yggdrasilu, mistycznego drzewa życia, z korzeniami oplecionymi magiczną energią. W zestawie pojawiłyby się figurki Kratosa, Atreusa, wilka Fenrira oraz drobne detale. Co ciekawe koncept takiego zestawu można znaleźć w Internecie - spójrzcie sami, jak to wygląda!
Cyberpunk 2077: Night City – V w akcji
Dynamiczny zestaw, który oddałbym neonowy klimat Night City, oferując fragment ulicy z klubem, automatem do sprzedaży broni i motocyklowym warsztatem. Figurki V i Johnny’ego Silverhanda wyposażone mogłyby być w wymienne bronie i gadżety, a modularna konstrukcja pozwoliłby na odtworzenie charakterystycznych cyberpunkowych scenerii.
Red Dead Redemption 2: Rancho w Horseshoe Overlook
Klimatyczny obóz w stylu dzikiego zachodu, otoczony wzgórzami i lasem, to kwintesencja tego zestawu. Znalazłby się tu namioty, ognisko, figurki Arthura Morgana, Dutcha i dwóch koni, a także akcesoria, takie jak sakwy, rewolwery i mapy. Dodatkową atrakcją byłby ruchomy wóz transportowy i fragment kanionu z możliwością zorganizowania klasycznej strzelaniny na Dzikim Zachodzie…
Wiedźmin 3: Kaer Morhen
Zestaw z Kaer Morhen, twierdzą Wiedźminów, mógłby stanowić wspaniałą propozycję dla fanów Wiedźmina 3. Wyobrażając sobie szczegółowe odwzorowanie tej mrocznej fortecy, można by było zbudować potężne wieże, wysokie mury obronne i dziedziniec, który stanowiłby serce twierdzy. W skład zestawu mogłyby wchodzić figurki Geralta, Vesemira, Eskela i Lamberta, a także liczne akcesoria, takie jak Wiedźmińska zbroja, miecze i tarcze.
Assassin's Creed: Wieża w Damaszku
Zestaw oferujący odtworzenie jednej z najbardziej ikonicznych lokacji serii – wieży obserwacyjnej w Damaszku. W komplecie chciałbym dostać figurki Altaira, strażników oraz mieszkańców miasta. Mechanizmy pozwalające na odtworzenie "skoku wiary" do stogu siana, a także ukrywanie się przed patrolami w różnych zakamarkach budowli. Idealna opcja dla fanów skrytobójczych przygód!
Uncharted: Jeep z Madagaskaru
Zestaw z jeepem z gry Uncharted mógłby oddać intensywność podróży Nathan Drake'a przez dzikie tereny, pełne niebezpieczeństw i tajemnic. Jeep mógłby być dokładnie odwzorowany, z możliwością otwierania drzwi i przestrzeni w środku na figurki postaci. Dodatkowo mógłby zawierać akcesoria do ustawienia scen akcji: np. granaty, mapy i broń, a także różne przeszkody, takie jak ogromne głazy czy pułapki. Zresztą, podobny przykład jest już na Necie.
Elden Ring: Zamczysko Stormveil
Imponujący zestaw przedstawiający majestatyczne zamczysko Stormveil. Oprócz samej budowli, pełnej tajnych przejść i skomplikowanych detali architektonicznych, w zestawie znalazłoby się figurki bohatera Tarnished, Margita Okrutnego Omenu i wilczego kompana. Ruchome elementy, jak opadające kratownice czy obracające się kolumny…? Bez wątpienia sprawiłoby to że wrażenia z zamku byłby równie duże, jak w grze.
Przeczytaj również
Komentarze (25)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych