SYNDUALITY: Echo of Ada od kuchni. Wywiad z Yosuke Futamim, producentem tytułu
Z okazji zbliżającej się szybkimi krokami premiery trzecioosobowej, sieciowej strzelanki w klimatach anime - SYNDUALITY: Echo of Ada producent gry, pan Yosuke Futami, związany z korporacją Bandai Namco Entertainment Inc. postanowił odpowiedzieć na moje krótkie pytania. Beta testy tej interesującej produkcji opartej, o znaną w kręgach M&A markę, w których brałem udział, niemal idealnie przedstawiły jej założenia i całokształt, ale wciąż interesowało mnie jeszcze kilka kwestii.
Patryk Dzięglewicz: Jak wiele elementów z historii przedstawionej w anime Synduality: Noir oraz mandze i light novel Synduality: Ellie znajdziemy w grze Synduality: Ellie?
Yosuke Futami: Większość rzeczy związanych ze światem obecnym w anime oraz mandze znalazło się w grze bądź zostało przedstawione w zawartej historii. Warto odkrywać je samemu!
Co było przyczyną ciągłego opóźniania premiery gry względem pierwotnego terminu?
Chcieliśmy uzyskać jak najwięcej informacji zwrotnych od naszych odbiorców z zamkniętych beta testów i zamkniętych testów sieciowych SYNDUALITY: Echo of Ada.
Czy Magi inspirowane były tzw. wróżkami nawigacyjnymi obecnymi w wielu grach MMO, czy też był to po prostu pomysł twórców?
To był nasz oryginalny pomysł nienawiązujący do wróżek MMO!
Możemy w przyszłości oczekiwać pełnoprawnej fabuły w grze, a nie wydarzeń opartych o system misji, czy innych dodatków?
Dostępny będzie tryb solo pozwalający eksplorować miasto Amasia będące punktem wyjścia dla historii i świata gry.
Spodziewałem się większego zróżnicowania Magi obecnych w beta testach gry. Mogę na to liczyć w pełnej wersji?
Jeśli zakupisz edycję Deluxe bądź Ultimate tytułu albo skorzystasz ze sklepu, zawartego w grze, znajdziesz tam dwa dodatkowe Magi, proszę, wybierz sobie ulubionego partnera!
Co stało za tym, iż SYNDUALITY: Echo of Ada zostało trzecioosobową strzelanką MMO zamiast MMORPG-em?
Motyw krzyżowania się ludzkich losów z AI i wspólnej podróży zaowocował stworzeniem idei Magi. Następnie postanowiliśmy stworzyć „Coffin'a” aby gracz mógł brać udział w różnych przygodach z własnym Magusem. W rezultacie powstał tytuł z elementami strzelanki.
W mojej opinii Cradle Coffiny nasze gigantyczne dwónożne machiny bojowe w grze są nazbyt wrażliwe na uszkodzenia, jak na tak potężną broń, jaką reprezentują. Czy zostanie to poprawione w pełnej wersji gry?
Wprawdzie może to być trudne do zauważenia w podstawowej maszynie, jaką otrzymujemy na początku gry, to wytrzymałość poszczególnych CRADLECOFFINÓW różnić się będzie zależnie od ich rzadkości. Zachęcamy więc do stworzenia własnego „Coffin'a” w pełnej wersji gry.
Są plany dalszego wykorzystania marki SYNDUALITY w przyszłych produkcjach wydawanych przez Bandai Namco Entertainment Inc.?
Jest wiele planów, które chciałbym zrealizować, ale przede wszystkim chce dać z siebie wszystko, by stworzyć dzieło, które będzie uwielbiane przez wielu przez długi czas.
Bardzo dziękuje za udzielone odpowiedzi. Za sterami własnych stalowych potworów w świecie Synduality: Echo of Ada zasiądziemy już 23 stycznia na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X oraz PC.
Przeczytaj również
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych