Czy Game Pass jest niebezpieczny? - Analiza przyszłości gier wideo
Od razu uspokajam - To nie jest materiał bombardujący Game Passa. Aczkolwiek nie jest to też clickbait - Rzeczywiście będę omawiał wpływ i niebezpieczeństwo płynące z rozwijających się abonamentów, a jako że Game Pass jest najbardziej rozwinięty i najpopularniejszy - To podczas analizy wziąłem go na tapetę.
Hej, jestem tutaj nowy i jestem także nowy w tworzeniu tego typu treści na temat gier. Jeżeli coś będzie zawiłe, niezbyt jasne to przepraszam was najmocniej i przyjmę wszelkie uwagi od was. Prosiłbym jednak wszystkie komentarze kierować pod film na yt bo po pierwsze łatwiej mi będzie na nie odpowiadać a i będę szczery, że pomoże to w zasięgach filmu.
Skąd pomysł na ten film? Tak naprawdę jako młody gracz zacząłem interesować się retro graniem. Mimo, że liznąłem wcześniej trochę tej klasyki to jednak to nie to samo. Bardzo polubiłem grać w różne stare gry i powoli "nadrabiam". Jednocześnie zacząłem się zastanawiać w jakim kierunku sunie gaming. Niegdyś wszystkie gry były gotowe na premierę, sprzedawane fizycznie jako nasza własność - Dziś często nie jesteśmy nawet pewni co kupujemy bo nadciąga "Day One Patch" i coraz częściej gry sprzedaje się tylko cyfrowo. Sięgnąłem w trochę przód, stworzyłem kilka scenariuszy i poruszyłem kwestie rewolucji abonamentowej która dotknęła już filmy i ogromnymi krokami idzie po branżę gier.
Liczę gorąco na dobry odbiór materiału i chętnie poznam jakieś równie ciekawe tematy które mógłbym poruszyć w przyszłości