10,000 Bullets - opis gry
10,000 Bullets to gra akcji wyprodukowana przez Blue Moon Studio i wydana przez Taito na PlayStation 2. Reżyserem tej produkcji był Yoshitaka Murayama, twórca serii Suikoden (po skończeniu prac nad trzecią częścią odszedł z Konami), muzykę napisali do niej Yasunori Mitsuda i Miki Higashino.
W 10,000 Bullets gracz wciela się w płatnego morderce o pseudonimie Crow, który działa na zlecenie mafijnej rodziny Tonia. Crow posiada specjalną zdolność - potrafi spowalniać czas. Jest to specjalna cecha, którą odziedziczył po zamordowanej matce parającej się wróżbiarstwem. Głównym jego motywem, przy całej gamie innych problemów, jest zemsta na jej oprawcach.
10,000 Bullets to pierwsza gra Murayamy po odejściu z Konami. Inspiracją do jej stworzenia były dla niego arcade’owe shootery w stylu Metal Black. Mamy tu do czynienia ze strzelaniną fpp, w której wchodzimy w buty wspomnianego Crowa albo -- to już nieco rzadziej -- jednej z trzech innych postaci (każda posiada unikalny wachlarz umiejętności). Specjalna zdolność manipulowania czasem oczywiście przekłada się na rozgrywkę. Posiada ona trzy stopnie zaawansowania - pierwszy spowalnia wszystkich włączając w to protagonistę, drugi spowalnia tylko nieprzyjaciół, a trzeci zatrzymuje czas całkowicie. Celujemy wykorzystując boczne przyciski DualShocka. Szybkie załatwianie oprychów pozwala nabić więcej punktów, które służą tutaj jako waluta. Po zakończeniu poziomu da się ich użyć do wykupienia rozmaitych upgrade’ów - większej ilości zdrowia, efektownych ataków oraz uników (następnie możemy je podpiąć pod wybrane przyciski).
Co ciekawe, gra posiada pewne elementy RPG-a. Otóż pomiędzy kolejnymi zadymami zaliczamy również sekcje przygodówkowe. W ich trakcie możemy rozmawiać z innymi postaciami, co pozwala nam dowiedzieć się różnych ciekawych informacji i popychać fabułę do przodu.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych