A House of Many Doors

A House of Many Doors

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Pixel Trickery
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
03.02.2017
Europa:
03.02.2017
Producent:
Pixel Trickery
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
03.02.2017
Europa:
03.02.2017

A House of Many Doors - opis gry

A House of Many Doors to gra RPG wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Pixel Trickery. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych, jego produkcja została sfinansowana na serwisie Kickstarter.

Fabuła - A House of Many Doors

Dalsza część tekstu pod wideo

The House to nazwa wymiaru pasożytującego na innych światach, gdzie toczy się akcja produkcji studia Pixel Trickery. Jego cechą szczególną jest nie dająca się zliczyć ogromna liczba drzwi i pomieszczeń pochodzących z innym, alternatywnych wymiarów. Po tej surrealistycznej rzeczywistości, która potrafi doprowadzić każdego do utraty zmysłów, krążą kinetopedes, specjalne pociągi poruszające się na mechanicznych nogach. W jednym z takich pojazdów budzi się też nasza postać, której jeszcze przed rozpoczęciem rozgrywki wybieramy historię/przeszłość (backstory), co ma potem wpływ na bieg narracji. Doskwierają jej kłopoty z pamięcią, czego powodem jest kradzież wspomnień przez bandytów - rzecz, do której w The House dochodzi nierzadko. Jak się niedługo później okazuje, jesteśmy wybrańcami losu. Jako “keybearer” posiadamy klucz, który może otworzyć drzwi i dać nam wolność. Sęk jednak w tym, żeby je odnaleźć.

Rozgrywka - A House of Many Doors

Pod względem rozgrywki gra przypomina Sunless Sea i kontynuację Sunless Skies. Przez lwią część podróżujemy pociągiem, eksplorując The House. W międzyczasie mogą się wydarzyć różne losowe wydarzenia urozmaicające ekspedycję, w tym walki z innymi załogami pociągów. O ile eksploracja odbywa się w czasie rzeczywistym, starcia są turowe. W ich trakcie mamy do wyboru kilka czynności, jak ostrzelanie wroga (potrzebujemy jednak w takiej sytuacji gunnera) czy przejęcie pojazdu (musimy być wystarczająco blisko).

Podróżując, musimy pamiętać o dwóch wskaźnikach: paliwie i zdrowiu psychicznym. Jeżeli to drugie jest na niskim poziomie, cześciej doświadczamy niepokojących wizji. Od czasu do czasu trafiamy do nowych (często fantastycznych) miejscówek. Możemy w nich nieco odsapnąć: poszukać nowych członków załogi, pokręcić się po ulicach w nadziei, że wydarzy się coś ciekawego, posłuchać plotek, zagłębić się bardziej w niektóre wątki itd.

Wideo - A House of Many Doors

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper