A King’s Tale: Final Fantasy XV - opis gry
A King’s Tale: Final Fantasy XV to dwuwymiarowa (a konkretnie 2,5D) chodzona bijatyka rozgrywająca się w uniwersum Final Fantasy XV, za której produkcję i wydanie odpowiadało Square Enix. Gra pierwotnie dostępna była dla osób, które złożyły pre-order na FFXV w pewnych konkretnych sklepach.
A King’s Tale rozgrywa się przed wydarzeniami ukazanymi w Final Fantasy XV, jeszcze w dzieciństwie Noctisa. Młody Noctis nie może zasnąć, dlatego jego ojciec, król Regis, postanawia mu opowiedzieć historię jednej z własnych przygód z czasów młodości. Jej punktem wyjścia jest inwazja potworów na stolicę kraju, Insomnię. Regis wraz ze swoimi towarzyszami broni musi dać im odpór i przy okazji odkryć przyczynę stojącą za tym niespodziewanym atakiem.
Gra jest dość standardową chodzoną bijatyką, w której Regis wraz ze swoimi towarzyszami szlachtuje nieprzebrane rzesze nieprzyjaciół, poruszając się stopniowo do przodu. Nasz podopieczny dysponuje trzema zwykłymi umiejętnościami: słabszym atakiem, mocniejszym atakiem oraz natarciem z osłonką. Do tego dochodzą też zaklęcia bazujące na trzech żywiołach. Każdemu atakowi podporządkowany jest konkretny przycisk. W przypadku zaklęć przytrzymując go dłużej odpalamy potężniejszą ich wersję.
To nie wszystko. Regis jest również w stanie przyzwać do pomocy wspomnianych pomocników. Jest ich trzech i posiadają inne bronie. Poza tym w A King’s Tale pojawia się także patent znany z FFXV, czyli Armiger. Po nabiciu wskaźnika główny bohater może odpalić specjalny atak.
Opanowanie powyżej opisanych zdolności jest niezwykle istotne, ponieważ niektórzy przeciwnicy wymagają przedsięwzięcia specjalnych środków. Grę generalnie można jednak ukończyć szybko - w niecałe dwie godziny. Żywotność wydłuża tryb Dream Battles, w którym mamy do czynienia z wyzwaniami polegającymi na ubiciu przeciwników np. bez używania magii.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych