Armored Core: Master of Arena - opis gry
Armored Core: Master of Arena to gra akcji z mechami wyprodukowana przez japońskie studio From Software i zlokalizowana przez Agetec. Podobnie jak Project Phantasma, czyli druga odsłona serii, Master of Arena nie ukazało się w Europie. Tytuł trafił tylko na PlayStation.
Akcja gry toczy się w postapokaliptycznej przyszłości, gdzie w walce o totalną dominację nad światem uczestniczą dwie potężne korporacje. Jedna z potyczek między nimi doprowadza pewnego dnia do katastrofy, w której ginie wielu niewinnych ludzi, w tym rodzice głównego bohatera. Kierowany żądzą zemsty spotyka on po kilku miesiącach pilota, który uczestniczył w operacji tamtego feralnego dnia. Jest on najemnikiem, tzw. Ravenem. Nasz podopieczny wstępuje więc do tej samej grupy by dowiedzieć się więcej o kulisach tragedii.
Integralną częścią rozgrywki trzeciej odsłony Armored Core jest Arena, tryb, który w Project Phantasma był całkowicie opcjonalny. W grze musimy brać udział nie tylko w ‘standardowych’ misjach, ale także w pojedynkach na Arenie bez których niekiedy nie da się ruszyć z fabułą. Tak jak w poprzednich częściach, mamy tu wiele części pozwalających wpływać na osiągi robota lub jego wygląd. Jeśli dysponujemy zapisem stanu gry z poprzednika, możemy go użyć by zdobyć dodatkowe kredyty i sprzęt.
Master of Arena trafiło do sprzedaży na dwóch płytach. Pierwsza zawierała sekcje mające związek z wątkiem fabularnym, druga z kolei oferowała rozbudowaną Arenę z Project Phantasma. Mamy tam do czynienia z rozmaitymi wyzwaniami, które pozwalają zdobywać kasę i części. Istnieje nawet możliwość stworzenia własnych zawodów i modyfikacji AI uczestniczących w nich mechów.
Gra oferuje ponadto multiplayer dla dwóch osób. Zarówno na podzielonym ekranie, jak i przy użyciu dwóch konsol połączonych za pomocą link cable.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych