Art of Fighting Anthology - opis gry
Art of Fighting Anthology to składanka zawierająca trzy części serii Art of Fighting, które pierwotnie ukazały się na automatach i konsoli Neo Geo. Za jej produkcję odpowiadało SNK Playmore, produkcja została wydana tylko na PlayStation 2.
W skład kolekcji wchodzi Art of Fighting, Art of Fighting 2 oraz Art of Fighting 3: The Path of the Warrior. We wszystkich trzech przypadkach mamy do czynienia z wersjami, które zostały przeniesione z automatów bez jakiegokolwiek uszczknięcia jakości (choć bez specjalnych dodatków).
Art of Fighting to seria dwuwymiarowych beat’em-upów. We wszystkich trzech częściach serii otrzymujemy do wyboru pewną liczbę zawodników reprezentujących różne style walki. Jeden przycisk odpowiada za cios ręką, drugi za kopniak, trzeci to rzut, z kolei czwarty - taunt. Zawodnikom oprócz wskaźnika energii towarzyszy także wskaźnik Ki, energii, dzięki której można odpalać ataki specjalne. Po czymś takim kurczy się on, lecz można go zregenerować, co jednak jest ryzykowne, ponieważ wystawiamy się na atak przeciwnika. W sytuacji gdy nasz zawodnik już ledwo zipie a przy tym posiada nabity wskaźnik Ki można odpalić inną specjalną umiejętność.
Kolejne dwie części modyfikowały tę formułę. Na przykłady w ‘dwójce’ uproszczono wykonywanie technik specjalnych, zaś w ‘trójce’ umożliwiono stosowanie juggle’i, które są bardziej charakterystyczne dla trójwymiarowych bijatyk.
Jak wspomniano wyżej, w składance nie pojawiło się zbyt wiele nowego. Nowości są raczej kosmetyczne jak opcja zmiany koloru ciuchów postaci czy zoom. Twórcy przygotowali również nowe aranżacje utworów tworzących ścieżkę dźwiękową.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych