Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny to gra role-playing stworzona przez Gust i wydana przez Koei America na PlayStation 2 w 2006 roku na rynku europejskim. Ta część serii Atelier przenosi nas do świata zwanego Eden, gdzie tak jak w pierwszej części mamy do czynienia z Alchemia i Alchemikami oraz magicznymi istotami zwanymi Mana.
Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny zachowało główne założenia gameplayowe z serii Atelier. Cały czas najważniejsze jest tworzenie alchemicznych przepisów, zbieranie do nich składników i szkolenie swoich zdolności magicznych. Walki odbywają się pod turowe dyktando. Wszystkie postacie wystawione do potyczek dzielą tę samą pulę punktów Skill Points i mogą korzystać z dwóch podstawowych ataków fizycznych - Charge oraz Break. Zastąpiły one znane z poprzedniej części komendy Attack, Defend, Magic, Item . Atak Charge zwiększa pulę Skill Points do wykorzystania przez drużynę.
Dalsza część tekstu pod wideo
Poza walką Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny wyróżniło się uwzględnieniem dwóch głównych bohaterów. W każdym momencie można przełączać się między Feltem i Viese. Misje Felta skupiają się na eksploracji wirtualnego środowiska i na walkach, a Viese koncentruje się na zbieraniu przedmiotów potrzebnych do realizacji alchemicznych przepisów. Po zdobyciu odpowiedniej recepty i składników można wytwarzać m.in. lepszy rynsztunek, albo mikstury lecznicze.
Scenariusz Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny opowiada o Felt i Viese, którzy są studentami Alchemii na kontynencie Eden. W trakcie ich przygody okazuje się, że na całym kontynencie znikają święte tereny Elemental Spirts. Bohaterowie decydują się wybrać do Świątyni Many, by dowiedzieć się czegoś więcej o kryzysie. Atelier Iris 2: The Azoth of Destiny otrzymało dobre oceny od internetowych serwisów. Gra może pochwalić się średnią ocen 7/10. Głównymi problemami tytułu były - wg dziennikarzy - zbyt proste walki i mało interesujący system questów.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych