Attack on Titan: Humanity in Chains

Attack on Titan: Humanity in Chains

6,0
1 oceny

Ocena wg platformy:

3DS 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
05.12.2013
Europa:
12.05.2015
Producent:
Spike Chunsoft
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Akcja
Liczba graczy:
1-4
Premiery
Świat:
05.12.2013
Europa:
12.05.2015

Attack on Titan: Humanity in Chains - opis gry

Attack on Titan: Humanity in Chains to gra akcji wyprodukowana przez Spike Chunsoft i wydana w Europie przez Atlus w cyfrowej dystrybucji. Tytuł powstał na podstawie popularnej mangi autorstwa Hajime Isayamy.

Gra opiera się na podobnych założeniach co manga/anime. Tutejszy świat jest niezwykle nieprzyjaznym miejscem dla ludzkości. Kilkaset lat temu, po pojawieniu się wielkich humanoidalnych istot pożerających ludzi, niedobitki cywilizacji zamknęły się pośród tajemniczych nieprzekraczalnych murów. Przez 100 lat panuje względny spokój, jednak po pojawieniu się wyjątkowo ogromnego tytana rozpoczyna się hekatomba. My wcielamy się tutaj w członku oddziału, którego zadaniem jest powstrzymać inwazję wroga.

Dalsza część tekstu pod wideo

Głównym trybem gry jest Story Mode. Do wyboru mamy w nim pięć kampanii skupiających się na innych bohaterach. Dzięki temu możemy prześledzić historię z różnych perspektyw. Fabularnie Humanity in Chains bazuje na anime, nie mandze, która w momencie premiery była na zupełnie innym etapie. Zabawę zaczynamy od tutoriala, a później przechodzimy do właściwej rozgrywki. Tryb fabularny podzielony jest na misje, które stawiają przed nami rozmaite wytyczne: zabijanie tytanów, ochrona wskazanego miejsca, eskorta itd. Ważną rolę w jego trakcie odgrywa ODM - urządzenie przypominając nieco jetpack wystrzeliwujące linki z hakiem umożliwiające zaczepienie się o dowolny element otoczenia. Bez ODM pokonanie tytanów byłoby niemożliwe, ponieważ żeby je zlikwidować należy wycelować w konkretny punkt ich ciała.

Drugi wariant rozgrywki, o którym warto wspomnieć, to World Mode. W nim możemy stworzyć własnego kadeta a następnie spróbować swych sił w przygotowanych przez twórców wyzwaniach. Z czasem zdobywamy monety, które służą do modyfikowania ekwipunku, raporty rzucające więcej światła na uniwersum Attack on Titan oraz mamy możliwość rekrutowania avatarów innych graczy (działających jako AI).

Wideo - Attack on Titan: Humanity in Chains

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper