Resident Evil: Revelations 2

Resident Evil: Revelations 2

Ocena wg platformy:

PC 7.2
PS4 7.5
XONE 7.5
PS3 8.0
X360 7.5
PS Vita 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Horror
Śr. czas:
14.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.02.2015
Europa:
25.02.2015
Producent:
Capcom
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Horror
Śr. czas:
14.5 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
25.02.2015
Europa:
25.02.2015

Recenzja redakcji

Recenzja gry: Resident Evil: Revelations 2
7.5
Recenzja gry: Resident Evil: Revelations 2
PC PS4 XONE
Pokaż kolejne recenzje

Resident Evil: Revelations 2 - opis gry

Resident Evil: Revelations 2 to kontynuacja spin-offu serii Resident Evil będącej jednym z najbardziej znanych przedstawicieli gatunku survival horrorów. Produkcja została stworzona i wydana przez Capcom w 2015 roku na PC, PS4, PSV, XONE, PS3 i X360. 

Resident Evil: Revelations 2 rozgrywa się na tajemniczej wyspie, która swoim rozmiarem przytłacza wszystkie lokacje znane z pierwszej części gry. Fabuła rozgrywa się dwutorowo. Pierwszy scenariusz przedstawia Claire Redfield i córkę Barry'ego Burtona, Moirę, w poszukiwaniu wyjścia z więzienia opanowanego przez tragicznie pokancerowanych szaleńców z piekła rodem. Drugi zaś pozwala wcielić się w samego Barry'ego, który wraz z małą dziewczynką Natalią podąża tropem zaginionej córki. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwszą dostępną bronią jest nóż, a kolejne, już palne, zdają się na niewiele wobec ustawicznego niedoboru amunicji. Całość szybko sprowadza się do sztuki unikania potyczek lub wykorzystywania w starciach pułapek – obrotowych ostrzy czy armatki rzygającej płomieniem. Eksplorację oparto na pradawnych zasadach poszukiwania kluczy i kodów do zamków. Bardzo silny jest nacisk na współpracę pomiędzy bohaterami. Obojętnie czy kontrolę nad partnerem przejmiesz samodzielnie, czy oddasz go w ręce gracza na kanapie obok, pełni on rolę aktywnego wsparcia dla bohatera parającego się walką. W grze pojawią się też motyw zbierania wątłe zapasy ziółek oraz krwotoki odbierające tak zdrowie, jak i mobilność, możliwe do zatamowania jedynie opaską uciskową. 

Moira stroni od broni palnej, przez większość czasu robiąc za latarkę dla Claire. Oświetlając tonące w mroku pomieszczenia, może nie tylko namierzać niewidoczne inaczej przedmioty, ale także oślepiać podatnych na światło wrogów. Potrafi też wyłamywać łomem zabite dechami drzwi, a w ostateczności nawet przywalić nim komu trzeba. Natalia ze względu na swój wiek jest z kolei niemal zupełnie bezbronna. Może za to bezszelestnie się poruszać, przeciskać przez wąskie szczeliny, odwracać uwagę przeciwników, a także wyczuwać ich na dystans. Produkcja zawiera tryb kanapowej kooperacji i została po raz pierwszy w historii serii podzielona na cztery odcinki. 

Wideo - Resident Evil: Revelations 2

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper