Beyond Castle Wolfenstein - opis gry
Beyond Castle Wolfenstein to gra akcji z rozbudowanym elementem skradania zaprojektowana przez Silasa Warnera, wyprodukowana i wydana przez Muse Software w 1984 roku na Commodore 64 i Apple II, a niedługo później na IBM PC. Jest to kontynuacja wydanego wcześniej Castle Wolfenstein.
Beyond Castle Wolfenstein względem poprzednika wprowadził kilka zmian, m.in. zamiast granatów jest nóż oraz zostały wprowadzone przepustki czy możliwość przekupienia strażnika. Dodatkowo gra została usprawniona graficznie. Produkcja pozwala przetestować tą mechanikę jedynie w jednoosobowej kampanii.
W ramach kampanii opowiedziana jest historia alianckiego szpiega, który wykonując zadanie przedstawione w Castle Wolfenstein dowiódł swojej wartości, więc powierzono mu kolejne zadanie. Polega ono na zdobyciu znajdującej się na terenie tajnego niemieckiego bunkra bomby i dostarczenie jej w miejsce spotkania ważnej osobistości celem dokonania zamachu.
Produkcja, podobnie jak swój poprzednik, odznacza się wysokim poziomem trudności oraz skomplikowanym sterowaniem. Mimo sukcesu produkcji, była to ostatnia odsłona serii od Muse Software - studio w 1987 zostało zamknięte, a marka odżyła dopiero w 1992 roku dzięki id Software.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych