Bit.Trip Flux - opis gry
Bit.Trip Flux to gra zręcznościowa wyprodukowana przez niezależne studio Gaijin Games i wydana przez Aksys. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych oraz na Wii (w cyfrowej dystrybucji). Dostępna też wersja na 3DS-a jako część składanki zawierającej wszystkie części serii Bit.Trip.
Rozgrywka wygląda podobnie jak w Bit.Trip Beat. Generalnie rzecz przypomina nieco klasycznego Ponga a nasze zadanie sprowadza się do odbijania nadciągających z różnych stron piłek. W tym celu używamy funkcji ruchowych Wiilota. Wychylając go ‘paletka’ porusza się w pożądanym przez nas kierunku.
Odbijając piłki (lub ich nie odbijając) wpływamy na szatę graficzną/kolorystykę oraz na oprawę dźwiękową. O naszych postępach informują dwa wskaźniki pod postacią paska. Pierwszy znajduje się na górze ekranu i zapełnia się wraz z sukcesami. Drugi zapełnia się natomiast po wtopach. Jeśli będzie ich zbyt dużo, ekran zrobi się czarno-biały. W przypadku gdybyśmy dalej sobie nie radzili, przegrywamy definitywnie i musimy zaczynać od ostatniego zaliczonego checkpointu. W zmaganiach mogą nam pomóc power-upy.
Gra składa się z trzech głównych poziomów (zwanych Epiphany, Perception oraz Catharsis), a te dzielą się jeszcze na pomniejsze plansze. Początkowo mamy dostęp tylko do jednej, ale później odblokowujemy resztę (zaliczone plansze można następnie powtarzać i śrubować wyniki). Novum względem Bit.Trip Beat, czyli poprzedniej części, jest obecność piłek, które uszkadzają naszą paletkę.
Na uwagę zasługuje system checkpointów. Te aktywują się po przejściu mniejszej planszy, ale zaznaczyć warto, iż po wyłączeniu gry zostają one usunięte, co oznacza, że poziom (jeden z trzech wspomnianych) należy rozpoczynać od nowa.
Flux, poza trybem singlowym, posiada też multiplayer dla maks. dwóch osób. Nie jest on jednak dostępny w wersji PeCetowej.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych