Bloody Roar: Primal Fury - opis gry
Bloody Roar: Primal Fury to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez studio Eighting na GameCube’a. Tytuł ukazał się w 2002 roku. Rok później grę wydano także na Xboxa. Generalnie stanowi ona rozbudowaną wersję Bloody Roar 3 z PlayStation 2.
Bloody Roar to seria bijatyk, w których zawodnicy przeistaczają się w antropomorficzne bestie. Zgodnie z założeniami serii, podczas pojedynków używamy przycisków odpowiedzialnych za atak rękami, nogami, transformację, blok, rzut i side-stepy. System walki został tak pomyślany, by w łatwy sposób umożliwić graczom klepanie potężnych, widowiskowych combosów, mimo to nie brakuje tu także bardziej wyszukanych kombinacji wymagających większych umiejętności.
Gracz musi zważać podczas rozgrywki na dwa wskaźniki. Jeden odpowiada za przemianę w bestię. Zawodnik jest wówczas silniejszy, posiada także więcej umiejętności. Drugi pozwala przejść w stan Hyper Beast, który jest jeszcze potężniejszą formą, pozwalając na więcej możliwości zwłaszcza w kwestii wyprowadzania combosów. Niestety, ma to swoje konsekwencje. Hyper Beast można odpalić w każdej chwili, ale kosztem zdrowia.
W grze znajduje się piętnaście postaci (szesnaście na Xboksie, trzy do odblokowania) oraz dwanaście wariantów rozgrywki, które przeważnie spotkać możemy w innych tytułach gatunku i poprzednich częściach serii. Podobnie jak w Bloody Roar 3, walki odbywają się na wielopoziomowych arenach z ruchomymi elementami w tle, ale ich wykonanie nie powala. Względem pierwowzoru doszły jednak nowe miejscówki.
W grze umieszczono poza tym sporo dodatkowej zawartości do odblokowania. O postaciach już nie wspomnieliśmy, ale jest też tryb, w którym zawodnicy walczą w stylu super-deformed. Jest on tyle ciekawy, ponieważ dzięki dużym głowom lepiej widać reakcje na ich twarzach.
Bloody Roar: Primal Fury/Extreme było przedostatnią częścią cyklu Eighting. “Czwórka” ukazała się wyłącznie na PlayStation 2 na dobrą sprawę dobijając serię.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych