King of Fighters: Maximum Impact - opis gry
The King of Fighters: Maximum Impact to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez Noise Factory (studio należące do SNK Playmore) i wydana w Europie przez Ignition Entertainment. Tytuł ukazał się na PlayStation 2 i Xboxie.
Fabuła Maximum Impact opowiada na nowo historię przedstawioną w pierwszej odsłonie Fatal Fury. Rzecz rozgrywa się w fikcyjnym Southtown, mieście, w którym sporo do powiedzenia mają gangi. Jakiś czas wcześniej najpotężniejszym z nich był Addis rządzony przez niejakiego Fate’a, współczesnego Robin Hooda temperującego możnych i pomagającego biednym. Niestety, zostaje on zabity przez Duke’a, przywódcę gangu Mephistopheles, który bynajmniej nie jest tak samo empatyczny. Pół roku po tym zdarzeniu Mephistopheles organizuje turniej sztuk walk, a niektórzy mają zamiar go powstrzymać.
Oprawa Maximum Impact jest trójwymiarowa, lecz walczący nie mogą poruszać się swobodnie po planszach. System walki jest dość dynamiczny, a combosy wykonuje się stosunkowo łatwo, dzięki czemu pojedynki są bardzo efekciarskie. Do tego dochodzą też techniki specjalne, które można odpalić po napełnieniu specjalnego wskaźnika. Twórcy oddali do naszej dyspozycji łącznie dwadzieścia postaci, w zdecydowanej większości znane twarze jak Mai Shiranui, Yuri Sakazaki, Terry Bogard czy Rock Howard.
Najważniejszy tutejszy tryb to Story Mode (fabuła rozstała rozbudowana o nowe wątki względem Fatal Fury), ale do tego dochodzi też Versus umożliwiający rozgrywanie potyczek z drugą osobą, Time Attack, w którym rzecz polega na jak najszybszym pokonaniu kilku przeciwników oraz Mission Mode, który stawia przed nami różne wytyczne, a my musimy je zrealizować.
Co warto dodać, w wersji na Xboxa można grać z innymi przez sieć.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych