Call of Duty: Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare

7,2
150 oceny

Ocena wg platformy:

PC 6.1
PS4 7.4
XONE 7.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Infinity Ward
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-18
Premiery
Świat:
04.11.2016
Europa:
04.11.2016
Polska:
04.11.2016
Producent:
Infinity Ward
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina
Śr. czas:
10 godzin
Liczba graczy:
1-18
Premiery
Świat:
04.11.2016
Europa:
04.11.2016
Polska:
04.11.2016

Recenzja redakcji

Recenzja: Call of Duty: Infinite Warfare (PS4)
7.5
Recenzja: Call of Duty: Infinite Warfare (PS4)
PS4
Pokaż kolejne recenzje

Call of Duty: Infinite Warfare - opis gry

Call of Duty: Infinite Warfare to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez studio Infinity Ward i wydana przez Activision. Tytuł ukazał się na komputerach oraz na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Infinite Warfare to trzynasta odsłona serii Call of Duty.

Podobnie jak w poprzednich częściach Infinite Warfare oferuje trzy główne tryby rozgrywki. Pierwszy to singlowa kampania, która pozwala nam wejść w buty kapitana Nicka Reyesa. Akcja toczy się w dalszej przyszłości. Ziemia boryka się z różnymi problemami, a największe z nich to malejąca ilość surowców oraz stale rosnąca populacja. Ludzkość rozpoczyna więc kolonizację kosmosu. W tym celu (choć nie tylko w tym) państwa powołują do życia organizację United Nations Space Alliance. W tej nowej rzeczywistości pojawiają się jednak grupki, które pozaziemskie bogactwa chcą zagarnąć dla siebie, a także takie, które kwestionują prymat UNSA. Jest to chociażby Settlement Defense Front. Konflikt między tymi siłami stanowi główny wątek tutejszej fabuły. Wspomniany zaś Reyes bierze w nim udział po stronie UNSA.

Dalsza część tekstu pod wideo

Infinite Warfare to oczywiście strzelanina FPP, ale gra wprowadza także nowe elementy. Jednym z nich jest możliwość pilotowania futurystycznego myśliwca o nazwie Jackal, którym latać też można w przestrzeni kosmicznej, gdzie niekiedy rozgrywa się akcja. Co warto dodać, przejście między zmaganiami w kosmosie a starciami na powierzchni jest całkowicie płynne, tj. bez loadingów. Czasami też Reyes odwiedza lokacje, w których panuje stan nieważkości (poruszać się wtedy może dzięki odrzutowemu plecakowi i lince z hakiem). Misje można wybierać z poziomu bazy wypadowej zwanej Retribution. Dzielą się one na te główne oraz opcjonalne.

W drugim głównym trybie, czyli multiplayerze, do dyspozycji mamy sześć klas postaci różniących się wyposażeniem i umiejętnościami. Dla przykładu Synaptic jest dla tych, którzy lubią młóckę, a Phantom dla graczy preferujących załatwianie spraw po cichu. Twórcy przygotowali setki broni, które można dodatkowo upgrade’ować. Podczas zmagań gromadzimy też punkty, za które nabywamy prototypy broni i rozmaite perki.

Trzeci tryb to tryb z zombie i innymi straszydłami, swoista tradycja serii Call of Duty. Historia w nim opowiedziana nie ma związku z główną kampanią. W Zombies grać możemy w multi (kooperacja). Nowy patentem są tym razem karty pozwalające doskonalić umiejętności.

Wideo - Call of Duty: Infinite Warfare

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper