CellFactor: Psychokinetic Wars

CellFactor: Psychokinetic Wars

5,5
15 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 5.4
X360 5.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Immersion Games (PS3, X360) / Timeline Computer Entertainment (X360)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
01.06.2009
Europa:
01.06.2009
Producent:
Immersion Games (PS3, X360) / Timeline Computer Entertainment (X360)
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
1-12
Premiery
Świat:
01.06.2009
Europa:
01.06.2009

CellFactor: Psychokinetic Wars - opis gry

CellFactor: Psychokinetic Wars to futurystyczny arena shooter wyprodukowany przez meksykańsko-kolumbijskie studio Immersion Games oraz egipskie Timeline Interactive. Wersja konsolowa gry ukazała się na PlayStation 3 i Xboxa 360 w cyfrowej dystrybucji.

Rozgrywka - CellFactor: Psychokinetic Wars

Dalsza część tekstu pod wideo

W CellFactor akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Gracz wybiera spośród trzech klas posiadających różne wady i zalety (jeśli mamy taką ochotę, ich wygląd da się zmodyfikować dzięki opcjom kustomizacji; wybierać można też spośród pewnych perków). Są to Bishop, robot nie posługujący się bronią, ale mający do dyspozycji telekinezę pozwalającą m.in. na używaniu osłon, a nawet latanie przez ograniczoną ilość czasu. Guardian, także robot, jednak specjalizujący się w używaniu broni. Potrafi używać dwóch jednocześnie, a także wyżej skakać i szybciej biegać. Black-op stanowi zaś połączenie cech dwóch poprzednich klasy. Ma do dyspozycji jedną broń i pewne moce telekinetyczne.

Produkcja Immersion/Timeline obraca się wokół potyczek wieloosobowych, także offline. W sieciowym multiplayerze zmagać się może maksymalnie 12 osób. Oferowane warianty rozgrywki to Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag i Assault. Trzy pierwsze są dość standardowe i nie wymagają wyjaśnienia. Assault polega natomiast na wysłaniu do bazy hakera i utrzymaniu jej przez pewien okres czasu.

W trybie offline dostępne są również wyzwania - po dziesięć dla każdej klasy. Polegają one na wykorzystaniu specyficznych umiejętności wybranego podopiecznego. W tej rozgrywce uczestniczą boty sterowane przez sztuczną inteligencję, a graczowi zaciska się na szyi pętla pod postacią limitu czasowego.

Twórcy przygotowali w CellFactor: Psychokinetic siedem map o różnej charakterystyce - od miejscówek otwartych po te bardziej 'korytarzowe', zamknięte.

Wideo - CellFactor: Psychokinetic Wars

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper