CellFactor: Psychokinetic Wars - opis gry
CellFactor: Psychokinetic Wars to futurystyczny arena shooter wyprodukowany przez meksykańsko-kolumbijskie studio Immersion Games oraz egipskie Timeline Interactive. Wersja konsolowa gry ukazała się na PlayStation 3 i Xboxa 360 w cyfrowej dystrybucji.
Rozgrywka - CellFactor: Psychokinetic Wars
W CellFactor akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Gracz wybiera spośród trzech klas posiadających różne wady i zalety (jeśli mamy taką ochotę, ich wygląd da się zmodyfikować dzięki opcjom kustomizacji; wybierać można też spośród pewnych perków). Są to Bishop, robot nie posługujący się bronią, ale mający do dyspozycji telekinezę pozwalającą m.in. na używaniu osłon, a nawet latanie przez ograniczoną ilość czasu. Guardian, także robot, jednak specjalizujący się w używaniu broni. Potrafi używać dwóch jednocześnie, a także wyżej skakać i szybciej biegać. Black-op stanowi zaś połączenie cech dwóch poprzednich klasy. Ma do dyspozycji jedną broń i pewne moce telekinetyczne.
Produkcja Immersion/Timeline obraca się wokół potyczek wieloosobowych, także offline. W sieciowym multiplayerze zmagać się może maksymalnie 12 osób. Oferowane warianty rozgrywki to Deathmatch, Team Deathmatch, Capture the Flag i Assault. Trzy pierwsze są dość standardowe i nie wymagają wyjaśnienia. Assault polega natomiast na wysłaniu do bazy hakera i utrzymaniu jej przez pewien okres czasu.
W trybie offline dostępne są również wyzwania - po dziesięć dla każdej klasy. Polegają one na wykorzystaniu specyficznych umiejętności wybranego podopiecznego. W tej rozgrywce uczestniczą boty sterowane przez sztuczną inteligencję, a graczowi zaciska się na szyi pętla pod postacią limitu czasowego.
Twórcy przygotowali w CellFactor: Psychokinetic siedem map o różnej charakterystyce - od miejscówek otwartych po te bardziej 'korytarzowe', zamknięte.
Komentarze (4)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych