Chip 'n Dale Rescue Rangers 2 - opis gry
Chip ‘n Dale Rescue Rangers 2 to dwuwymiarowa platformówka wyprodukowana i wydana przez Capcom na konsolę Nintendo Entertainment System. Gra bazowała na licencji kreskówki Disneya o tym samym tytule. Podobnie jak w przypadku pierwszej części, przy produkcji swój udział miał Tokuro Fujiwara, twórca m.in. Ghosts ‘n Goblins i serii Tombi!.
Punktem wyjścia dla gry jest wiadomość, z której wynika, że w miejscowej restauracji została podłożona bomba. Brygada RR znajduje na miejscu zdarzenia podejrzanego, królika, który informuje, że mózgiem intrygi jest Fat Cat chcący zgarnąć tzw. urnę faraona ze statku zacumowanego w porcie.
Druga odsłona Rescue Rangers to, podobnie jak pierwowzór, zwyczajna dwuwymiarowa platformówka z trybem kooperacji dla dwóch osób. W grze wcielamy się w Chipa lub Dale’a, którzy posiadają dość standardowy zestaw umiejętności: potrafią biegać, skakać, schylać się, a także podnosić różne napotkane po drodze przedmioty (skrzynki, beczki, żołędzie itd. itp.), którymi następne ciskają w przeciwników - tych zwykłych, jak i bossów. Nasz podopieczny traci życie jeśli zostanie uderzony trzy razy lub zleci w przepaść.
Struktura gry różni się od tego, co mogliśmy zobaczyć w pierwszej części. Nie ma tu bowiem mapki, na której mogliśmy wybrać kolejny poziom. Zamiast tego narracja jest liniowa i jedyny wyjątek stanowi etap w wesołym miasteczku, gdzie pierwsze trzy levele możemy zaliczyć w dowolnej kolejności.
W grze pojawia się nowa umiejętność dostępna w trybie multiplayer - otóż podopieczny jednego gracza może złapać drugą postać, którą następnie jest w stanie rzucać w przeciwników.
W Rescue Rangers 2 pojawią się też inni członkowie Brygady RR, którzy w ten czy inny sposób służą nam pomocą w trakcie zmagań.
Komentarze (16)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych