Command & Conquer: Generals – Zero Hour - opis gry
Dodatek do gry Command & Conquer: Generals wydany pół roku później po premierze podstawowej wersji gry. Gra ukazała się na rynku zachodnim we wrześniu 2003 roku, a w Polsce w listopadzie tego roku.
Dodatek składa się z 15 nowych misji. Po 5 dla każdej ze stron, w których będziemy między innymi jako GLA niszczyć amerykańską flotę na Morzu Śródziemnym, zdobywać informacje w budynkach wywiadu amerykańskiego czy próbować zniszczyć komórkę szpiegowską USA w Kairze. Największą nowością w grze jest tryb wyzwań, w którym walczymy z 9 generałami, którzy posiadają unikatowe jednostki dowodzone przez siebie i przez ściśle określone taktyki dowodzenia np.: generał ACE Granger jest specjalistą w używaniu sił powietrznych, generał Pinpoint używa wszelkich broni laserowych natomiast nie posiada żadnych jednostek pancernych. Książę Hassad z Armii Światowego Wyzwolenia jest mistrzem kamuflażu i walki partyzanckiej, doktor Thrax jest mistrzem w produkcji i używaniu broni chemicznej. Natomiast chiński dowódca Ta Hun Kwai idealnie wykorzystuje pancerny walec chińskiej armii.
Graficznie gra wciąż działa na tym samym silniku, poprawiono jedynie efekty pogodowe i wybuchy.
Do gry dodano przeywniki filmowe wzorowane na korespondencji dziennikarskiej, jednak na prawdziwe przerywniki filmowe pozostało czekać fanom aż 4 lata do premiery Command & Conquer 3 Wojna o Tyberium.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych