Command & Conquer: Generals - opis gry
Pierwsza gra z serii stworzona nie przez Westwood Studio, które zostało zamknięte przez EA. Tytuł ukazał się w lutym 2003 roku na PC.
Nowa odsłona Generals była grą, która nie nawiązywała do żadnej z poprzednich gier serii. Była to nowa odsłona, która miała zapoczątkować nową serię.
Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości na terenie Bliskiego Wschodu i Azji Centralnej. Głównymi siłami konfliktu są 3 frakcje takie jak: USA, Chiny i GLA (Armia Światowego Wyzwolenia-terroryści)
Celem GLA jest wyparcie sił USA z terenów Bliskiego Wschodu i zmniejszenie dominacji Chin w Azji Centralnej.
Chiny po ataku atomowym na Pekin włączyły się do walki przeciw siatkom GLA znajdującemu się w Azji Centralnej i głównym bazom w Kazachstanie i Kirgistanie.
USA czując zagrożenie, że strony GLA rozpoczęło wyzwalanie Bliskiego Wschodu spod jarzma terrorystów. Po udanej operacji niszczą oni główną bazę GLA w Kazachstanie.
Gra działała na silniku SAGE czyli zmodyfikowany silnik W3D stworzony przez Westwood Studio na rzecz gier Emperor The Battle for Dune i Command & Conquer: Renegade.
Graficznie gra była bardzo ładna i pełną szczegółów gra. Największym minusem tej odsłony gry był brak wstawek filmowych z aktorami, które były znakiem rozpoznawalnym serii C&C.
Za ścieżkę dźwiękową w grze odpowiada duet Bill Brown i Mikael Sandgren.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych