Croc 2 - opis gry
Croc 2 to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Argonaut Software i wydana przez Electronic Arts. Tytuł ukazał się na komputerach osobistych z systemem Windows oraz na PlayStation i Game Boy Color (za tę ostatnią wersję odpowiadało Natsume).
Croc 2 to bezpośrednia kontynuacja Croc: Legend of the Gobbos. Wówczas tytułowy mały krokodyl zdołał pokonać złego Barona Dantego i odzyskać uprowadzone przez niego małe gobbosy. Druga część kręci się wokół dwóch wątków - próby ‘wskrzeszenia’ Dantego przez jego pomagierów oraz poszukiwań rodziców głównego bohatera.
Druga część Croca zmienia niektóre założenia rozgrywki. Na przejście czeka tu ponad czterdzieści poziomów, w których zadanie, co logiczne, nie polega już na szukaniu gobbosów. Tym razem nasz podopieczny skupia się na wykonywaniu rozmaitych misji. Punktem wypadowym dlań są cztery wioski gobbosów, z których posiada on dostęp do poszczególnych leveli. Z reguły (bo jest jeden wyjątek) na jedną przypada pięć ‘zwykłych’ miejscówek, dwa starcia z bossem oraz jeden ukryty/bonusowy etap. Jeśli chodzi o te ostatnie, zadanie polega w nich na zdobyciu części układanki. Gdy zdobędziemy cztery, będziemy mogli przenieść się do ostatniej lokacji i tam stoczyć pojedynek z tutejszym czarnym charakterem.
Zmiany dotyczą jednak nie tylko struktury gry. W “dwójce” np. Croc ma jedno życie i kilka serduszek, które informują o jego stanie zdrowia (maksymalnie dziewięć). Traci je ilekroć wejdzie w kontakt z kimś lub czymś nieprzyjemnym. Na początku rozgrywkę rozpoczynamy z trzema (pięcioma na PC), ale korzystając ze sklepu możemy z czasem nabyć ich więcej. Nasz podopieczny posiada również zdolność wykonywania superskoku oraz jest w stanie używać pojazdów, np. kopalnianego wagonika, samochodu wyścigowego, lotni i motorówki.
Komentarze (20)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych