Dead Space Ignition - opis gry
Dead Space Ignition to gra logiczna z elementami zręcznościowymi stworzona z myślą o dystrybucji cyfrowej przez studia Visceral Games i Sumo Digital. Tytuł ukazał się na PlayStation 3 i Xboxa 360 w 2010 roku i był spin-offem serii Dead Space.
Fabularnie Ignition rozgrywa się niedługo przed wydarzeniami ukazanymi w Dead Space 2, a konkretnie przed wybuchem epidemii nekromorphów na pokładzie The Sprawl. Gracz wciela się w postać Franco Delille, inżyniera, który jest świadkiem tych zajść.
Rozgrywka we wspólnej produkcji studiów Visceral i Sumo Digital polega na rozwiązywaniu zagadek. Twórcy przygotowali trzy ich rodzaje: Hardware Crack (kierowanie laserami do celów), System Override (minigra w stylu tower defense, w której mamy do dyspozycji cztery rodzaje wirusa i musimy nimi złamać system) oraz Trace Route (kierujemy wirusem i musimy włamać się do systemu). Każde wyzwanie wymaga nie tylko ruszenia głową, ale również zręczności.
Historię opowiadają komiksowe scenki. Scenariusz jest ogólnie nieliniowy (odpowiada za niego scenarzysta numerowanych odsłon serii), bowiem gracz po naprawie (czyt. rozwiązaniu zagadki) może wybrać, którą częścią statku chce się zająć przy następnej okazji. Wybory owocują jednym z czterech zakończeń.
Osoby, które zakupiły Ignition, mogły liczyć na bonusy w Dead Space 2. Posiadając zapis stanu z ukończonej gry [Ignition] otrzymywaliśmy hakerski kombinezon z piętnastoma slotami na przedmioty, broń zwaną Contact Beam, medykamenty, amunicję, audio logi i kilka innych rzeczy. Sprzęt ten dostępny był w tzw. conduit rooms.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych