Death Jr. - opis gry
Death Jr. to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez amerykańskie studio Backbone Entertainment i wydana przez Konami. Tytuł ukazał się tylko na przenośnej konsoli PlayStation Portable.
Death Jr. wyróżnia stylistka jakby inspirująca się dokonaniami Tima Burtona. W grze Backbone wcielamy się w tytułowego bohatera, syna Ponurego Żniwiarza we własnej osobie. Punktem wyjścia dla historii jest wycieczka szkolna, podczas której dochodzi do nieciekawego incydentu - DJ otwiera pudełko, którego nie mogła otworzyć jego koleżanka, Pandora, doprowadzając do uwolnienia w ten sposób demonów i potężnego czarnoksiężnika Molocha.
Zadaniem bohatera jest odnalezienie przyjaciół porwanych przez antagonistę, a konkretnie ich dusz mających postać kawałków większej układanki. Na przejście czeka tu blisko dwadzieścia poziomów, do których dostęp mamy z poziomu huba/bazy wypadowej. Jak na platformera przystało, musimy omijać rozmaite przeszkody, ale przede wszystkim skupiamy się na eliminowaniu przeciwników. DJ ma do dyspozycji różne bronie jak kosę, strzelby, wybuchające chomiki, miotacze płomieni itd. Z czasem można je upgrade’ować oraz nabywać nowe umiejętności (np. combosy).
Nasz podopieczny może strafe’ować oraz lockować się na konkretnym celu. Jego kosa z kolei służy natomiast nie tylko bitki, ale można też za jej pomocą dostawać się do miejsc normalnie będących poza naszym zasięgiem. Pod koniec plansz jesteśmy oceniani. Pod uwagę brane są różne czynniki: liczba zaciukanych przeciwników, poczynione zniszczenia, odnalezione specjalne przedmioty itd.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych