Destiny 2: Klątwa Ozyrysa - opis gry
Destiny 2: Klątwa Ozyrysa (ang. Curse of Osiris) to pierwsze duże rozszerzenie do gry Destiny 2 wyprodukowanej przez studio Bungie. Dodatek, podobnie jak ‘podstawka’, dostępne było na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Wydarzenia przedstawione w Klątwie Ozyrysa rozgrywa się po tych przedstawionych w głównej kampanii. W galaktyce pojawiają się wrota, przez które inwazję przeprowadza rasa Vexów, stworzonych do wojny maszyn. Stopniowo podbijają one kolejne zakątki naszego systemu planetarnego. Jedyną osobą, która mogłaby powstrzymać ich zwycięski pochód, jest warlock Ozyrys (postać znana z lore części pierwszej), wygnaniec i dawny mentor Ikory Rey. Nasze zadanie polega na jego odnalezieniu i tym samym na uzyskaniu informacji, które mogłyby pomóc w konflikcie. Sęk w tym, że Vexowie nie zamierzają czekać z założonymi rękami.
Rozszerzenie wprowadza szereg nowości do Destiny 2. Przede wszystkim (nie licząc nowej historii) jest to nowa strefa patrolowa na planecie Merkury, ale oprócz tego dodano także pomniejsze rzeczy, na przykład nowe rodzaje ekwipunku oraz inne przedmioty, zwiększony level cap, nowe mapy do potyczek PvP oraz rajd “Leviathan, Eater of Worlds”. Ten ostatni to zupełnie aktywność zwana “raid lair”. Może w nich uczestniczyć sześć osób. Gracze przemierzają ‘dungeony’ walcząc z przeciwnikami, bossami, rozwiązują łamigłówki, zdobywają przedmioty niedostępne w żaden inny sposób itd. Tego typu eskapady są jednak krótsze od zwykłych rajdów.
W dodatku pojawia się także Latarnia jako kolejna strefa społecznościowa dla graczy, lokacja znana jeszcze z pierwszej części Destiny, do której dostęp można było wówczas uzyskać po spełnieniu określonych warunków.
Komentarze (17)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych