Destiny 2: Porzuceni

Destiny 2: Porzuceni

8,1
28 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.8
PS4 8.3
XONE 6.8

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Bungie
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
99 godzin
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
04.09.2018
Europa:
04.09.2018
Polska:
04.09.2018
Producent:
Bungie
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP
Śr. czas:
99 godzin
Liczba graczy:
MMO
Premiery
Świat:
04.09.2018
Europa:
04.09.2018
Polska:
04.09.2018

Recenzja redakcji

Destiny 2: Porzuceni - recenzja gry. Odkupienie
9.0
Destiny 2: Porzuceni - recenzja gry. Odkupienie
PC PS4 XONE

Destiny 2: Porzuceni - opis gry

Porzuceni (ang. Forsaken) to trzecie duże rozszerzenie do gry Destiny 2 wyprodukowanej przez studio Bungie i wydanej przez Activision. DLC, podobnie jak ‘podstawka, było dostępne na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Porzuceni to największe z dotychczas wydanych rozszerzeń do Destiny. Punktem wyjścia dla historii są wydarzenia, a konkretnie niepokoje, które wstrząsają Rafą (strefą znajdującą się między marsem a Jowiszem). Aby im zaradzić, na miejsce zostają wysłani Cayde-6 oraz Strażnik, czyli nasza postać. I szybko okazuje się, że będą mieć ręce pełne roboty. Z miejscowego więzienia wydostają się najwięksi zakapiorzy galaktyki zwani Baronami. Zadaniem bohaterów jest ich z powrotem usidlić. Baronów jest łącznie ośmiu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozszerzenie Porzuceni wprowadza szereg nowości do formuły Destiny. Jest to nie tylko nowa zawartość, ale także pewne gameplayowe modyfikacje. Jeśli chodzi o to pierwsze, w DLC pojawiają się nowe questy, strike’i, tryb Gambit (oferuje wariant PVE i PVP), dwie nowe lokacje oraz zdolności i wyposażenie (w tym nowa broń - łuk). We wspomnianym Gambicie rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, które muszą zasilać swoje banki energii.

W przypadku modyfikacji formuły warto wspomnieć na przykład o powrocie losowych parametrów uzbrojenia. Co więcej, pozbyto się restrykcji uniemożliwiających wyekwipowanie dowolnej broni w slotach na nie (wcześniej w jednym slocie można było umieścić jeden typ broni)  i znacząco rozbudowano system Masterwork - teraz możliwych upgrade’ów do przeprowadzenia jest znacznie więcej (wcześniej był tylko jeden).

Wideo - Destiny 2: Porzuceni

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper