Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas - opis gry
Die Hard Trilogy 2: Viva Las Vegas to gra akcji wyprodukowana przez studio n-Space i wydana przez Fox Interactive na PlayStation oraz PC. Tytuł był kontynuacją Die Hard Trilogy, produkcji bazującej na trylogii filmów znanych w Polsce jako “Szklana pułapka”.
Gra opiera się na podobnych założeniach zarówno fabularnie, jak i gameplayowo. Policjant John McClane (w filmach grany przez Bruce’a Willisa) ponownie musi stawić czoło grupie śmiertelnie niebezpiecznych terrorystów (tym razem z “z innego kraju”) knujących zakrojoną na szeroką skalę intrygę. Jeśli chodzi o rozgrywkę, mamy tu do czynienia z koncepcją “trzech gier w jednym”: strzelaniną tpp, strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby oraz jazdą samochodem. Różnica polega na tym, że teraz sami wybieramy poziom, od którego chcemy zacząć.
Poziomy fpp to strzelanina ‘na szynach’, tzn. nie mamy w nich swobody poruszania się. McClane podąża automatycznie wytyczoną przez twórców ścieżką, a my musimy eliminować wyskakujących zewsząd bandziorów, uważając przy tym by nie odstrzelić niewinnego cywila. W odróżnieniu od tych samych sekcji z pierwszej części, tym razem mamy więcej czasu na reakcję. Gra wspierała dostępne na rynku w momencie premiery light guny, które ułatwiały celowanie.
W przypadku poziomów tpp McClane też skupia się na wyrzynaniu oprychów, do czego służą mu różne rodzaje broni jak karabin maszynowy czy strzelba, natomiast podczas jazdy samochodem rozbija się on po mieście (dosłownie i w przenośni) w poszukiwaniu bomb, na co ma ograniczony czas. Stopień trudności tych sekcji także został obniżony w porównaniu do poprzedniej odsłony. Do zaliczonych plansz można wracać.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych