Divinity: Grzech Pierworodny - opis gry
Divinity: Original Sin (obecnie dostępne z dopiskiem (Classic)), w Polsce znane jako Divinity: Grzech Pierworodny), to RPG autorstwa Larian Studios wydane przez dewelopera 30 czerwca 2014 roku na Windowsa oraz Macintosha, a także na Linuksa - w ramach Early Access tytuł zadebiutował 17 stycznia 2014 roku. Na terenie Polski tytuł zadebiutował 18 lipca 2014 roku, co było zasługą CDP.pl, pierwotnie w wersji angielskiej. Polonizacja w formie napisów/interfejsu została udostępniona 30 września tego samego roku.
Produkcja jest przedstawicielem RPG, podczas którego twórcy częściowo oparli się na wczesnych przedstawicielach tego gatunku - Divinity: Original Sin ma między innymi turowy system walki, rozbudowane opcje dialogowe czy opcje kreowania świata przed gracza. Z produkcją można zapoznać się w rozgrywce dla pojedynczego gracza lub w wieloosobowej wieloplatformowej rozgrywce.
W ramach fabuły opowiedziana została historia osadzona między Divinity: Dragon Commander (1000 lat po) a Beyond Divinity (12 000 lat przed) - wiele wieków wcześniej potężna magia nazwana The Source służyła jako źródło dobra czy zdrowia dla rannych, jednak wskutek pewnych czynników zostało skażone i zaczęło być stosowane jako narzędzie do czynienie zła. W efekcie tego władcy Rivellonu zdecydowali się nie tyle zakazać tą magię, co także nająć łowców, których zadaniem byłoby badanie wszelkich przejawów użycia magii. Na początku rozgrywki gracz obejmuje kontrolę nad dwójką takich łowców, którzy to zostają wysłani do Cyseal, gdzie radny Jake został zamordowany.
Rok później tytuł doczekał się edycji rozszerzonej wydanej z dopiskiem Definitive Edition. Dla posiadaczy wersji na Windowsa, Linuksa i Macintosha został on udostępniony za darmo jako zamiennik dla wydania z 2014 roku z zachowaniem wszystkich bonusów z edycji kolekcjonerskiej (dla osób, które kupiły grę w takim wydaniu).
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych