Divinity II: Ego Draconis

Divinity II: Ego Draconis

6,8
26 oceny

Ocena wg platformy:

PC 7.2
X360 6.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Larian Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
50 godzin
Premiery
Świat:
20.11.2009
Europa:
20.11.2009
Producent:
Larian Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Otwarty świat,   RPG akcji
Śr. czas:
50 godzin
Premiery
Świat:
20.11.2009
Europa:
20.11.2009

Divinity II: Ego Draconis - opis gry

Divinity II: Ego Draconis to gra action-RPG wyprodukowana przez belgijskie Larian Studios i wydana przez dtp Entertainment na komputery osobiste i Xboxa 360. Tytuł hulał na silniku Gamebryo, który wcześniej użyto przy takich produkcjach jak Fallout 3 czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Ego Draconic to kontynuacja Divine Divinity, choć akcja ‘dwójki” toczy się wiele lat po wydarzeniach przedstawionych w pierwowzorze. Rivellon został wówczas całkowicie zrównany z ziemią w wyniku wyniszczającej wojny, jednak na tym gehenna jego mieszkańców wcale się nie skończyła. Zamieszkujące krainę smoki, opętane siłami Damiana, dziecka chaosu, terroryzują ludność. Specjalnie do walki z tym zagrożeniem powołani zostają dragon slayerzy, którzy przedtem przechodzą długi i morderczy trening. Jednym z nich jest główny bohater.

Dalsza część tekstu pod wideo

Po ukończeniu tutoriala podejmujemy decyzję, w jakiej klasie będzie rozwijał się nasz podopieczny. Do wyboru są trzy opcje - knight, ranger i sorcerer. Nie jesteśmy jednak ograniczeni tylko do tego, na co się wtedy zdecydujemy. Bohater może z czasem rozwijać także inne talenty, np. czytanie w myślach (pozwalające zdobyć dostęp do różnych przydatnych informacji), a nawet przemieniać się w smoka. Pod tą postacią może latać, ziać ogniem, używać innego rodzaju umiejętności oraz dzielić zdobyte doświadczenie ze swoją ludzką formą.

Wraz z kolejnymi wbitymi poziomami doświadczenia nagradzani jesteśmy punktami, które można wykorzystać do rozwijania parametrów postaci. Doświadczenie zdobywamy walcząc lub wykonując zadania zlecanie przez napotykanych NPC-ów. Pojedynki zasadniczo działają w czasie rzeczywistym, jednak do wybrania niektórych komend możemy zatrzymać rozgrywkę.

W pewnym momencie bohater otrzymuje własną bazę - smoczą wieżę. Może się do niej teleportować w każdej chwili, a stamtąd przenosić się wybrane miejsca, składować ważne przedmioty, zmienić wygląd, skorzystać z usług alchemika lub wysyłać w świat tzw. zbieraczy, którzy dostarczają przydatnych surowców.

Wideo - Divinity II: Ego Draconis

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper