Dracula: Resurrection - opis gry
Dracula: Resurrection to gra przygodowa point-and-click wyprodukowana przez studio Index+ (przy współpracy z France Telecom Multimedia i Canal+ Multimedia) i wydana przez DreamCatcher Interactive. Tytuł ukazał się na komputerach oraz PlayStation. Był on kontynuacją znanej powieści Brama Stokera pt. Dracula.
Produkcja Index+ kontynuuje wątki powieści Brama Stokera. Grę rozpoczyna wieńcząca książkę scena: Jonathan Harker pokonuje hrabiego Draculę i zarazem ratuje swoją żonę Minę, która znajdowała się pod jego wpływem. Harkerowi towarzyszy jednak niepewność, czy rzeczywiście Dracula został pokonany raz na zawsze. Mija siedem lat. Mina czuje wewnętrzną potrzebę, by wrócić do Transylwanii. Zostawia mężowi list, w którym pisze, żeby jej nie szukał. Ten jednak nie zamierza siedzieć z założonymi rękami. Najpierw sam zwraca się do przyjaciela doktora Sewarda, by ten zbadał pewne sprawy w Londynie, tymczasem on sam rusza śladami żony.
Jeśli chodzi o rozgrywkę, Dracula: Resurrection to dość standardowa przygodówka point-and-click, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, poruszając się po lokacjach z pre-renderowanymi tłami. W grze nie ma HUD-a, czyli widocznych na ekranie informacji dotyczących różnych aspektów gameplayu (do inwentarza przenosimy się po wciśnięciu stosownego przycisku). Pojawia się tylko kursor, który zmienia formę w zależności od sytuacji: neutralna oznacza, że nie możemy wykonać żadnej czynności; strzałka, że możemy przemieścić się w danym kierunku; dłoń, że możemy wziąć przedmiot, na który kursor najechał; szkło powiększające pozwala zbadać obiekt; trybik oznacza konieczność użycia przedmiotu z inwentarza, zaś trybik i dłoń, że takowego nie potrzebujemy. Najczęściej występuje trybik. Większość tutejszych łamigłówek polega na użyciu właściwego przedmiotu we właściwym miejscu.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych