Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

8,5
103 oceny

Ocena wg platformy:

Wii 8.1
PS2 8.5

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Spike
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
38 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
04.10.2007
Europa:
09.11.2007
Polska:
09.07.2010
Producent:
Spike
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Bijatyka
Śr. czas:
38 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
04.10.2007
Europa:
09.11.2007
Polska:
09.07.2010

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 - opis gry

Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3 to trójwymiarowa bijatyka wyprodukowana przez japońskie studio Spike i wydana w Europie przez Atari na PlayStation 2 i Wii. Tytuł uchodzi za jedną z najlepszych gier na licencji Dragon Balla.

Gra bierze na tapetę wszystkie serie Dragon Balla (pierwowzór, Z’tkę i GT) oraz filmy pełnometrażowe. Łącznie twórcy przygotowali ponad 160 postaci, tworząc w ten sposób jeden z największych rosterów w historii bijatyk. Lepszy jest tylko Tobal 2, choć tam mieliśmy do czynienia z różnokolorowymi klonami, a tutaj postacie, nawet jeśli mamy do czynienia z różnymi formami tych samych bohaterów, dysponują własnymi umiejętnościami i combosami.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Budokai Tenkaichi 3 rozwija formułę poprzednich części. Pojedynki nadal toczą się w trójwymiarowym, zniszczalnym otoczeniu. W ich trakcie ważną rolę odgrywają dwa wskaźniki. Jeden przedstawia ilość energii Ki, którą nabijamy sami, drugi to Blast Stock regenerujący się samoczynnie. W obu przypadkach zyskujemy dostęp do specjalnych technik o charakterze ofensywnym i defensywnym.

 

Jeśli chodzi o nowości, do gry wprowadzono oczywiście nowe ciosy i parę innych patentów. Wymienić tu można między innymi Sonic Sway, technikę pozwalającą unikać ciosów przeciwnika i natychmiast je kontrować, Z Burst Dash, czyli natarcie, przed którym trudniej się jednak bronić przez kluczenie używającej go postaci, system zmiennych pór dnia przydający się u bohaterów mogących przemienić się w wielką małpę, replaye (możliwość zapisu maks. siedem ulubionych walk), rozbudowany tryb fabularny i system Z-Point, dzięki któremu możemy zwiększać potencjał bojowy podopiecznych specjalnymi zdobycznymi przedmiotami. W wersji na Wii zaimplementowano do tego także sieciowy tryb multiplayer, po raz pierwszy w historii serii.

Wideo - Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper