Driver: San Francisco

Driver: San Francisco

Ocena wg platformy:

PC 7.9
PS3 7.5
X360 7.7
Wii 6.3

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Reflections Interactive
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Wyścigi,   Samochodówka
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
8
Premiery
Świat:
01.09.2011
Europa:
01.09.2011
Polska:
02.09.2011
Producent:
Reflections Interactive
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
Akcja,   Wyścigi,   Samochodówka
Śr. czas:
20 godzin
Liczba graczy:
8
Premiery
Świat:
01.09.2011
Europa:
01.09.2011
Polska:
02.09.2011

Recenzja redakcji

Recenzja: Driver: San Francisco (PS3)
7.5
Recenzja: Driver: San Francisco (PS3)

Driver: San Francisco - opis gry

Driver: San Francisco jest wyścigową grą akcji wyprodukowaną przez studio Ubisoft Reflections i wydaną przez firmę Ubisoft we wrześniu 2011 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xboksa 360. W późniejszym terminie produkcja trafiła również na PC. Istnieje także wersja na Nintendo Wii, jednak merytorycznie różni się od San Francisco na konsole Sony i Microsoftu.

Akcja gry niczym w filmie Incepcja toczy się w głowie głównego bohatera. Niemal wszystko, co gracz widzi na ekranie jest majakami leżącego w śpiączce Tannera. Scenki przerywnikowe są jednak tylko dodatkiem do jazdy po ulicach San Franciso,  czyli głównego motywu najnowszego Drivera. W producji Ubisoft Reflections nie da się wychodzić z samochodu, co wcale nie oznacza, że nie ma możliwości zmiany środka lokomocji. Akcja gry jest snem, który, jak to w snach bywa, rządzi się swoimi prawami. W Driverze są nimi skoki pomiędzy samochodami. W dowolnym momencie gry możemy „wyjść” z auta i jako bezosobowy byt szybować nad ulicami San Francisco, aby po chwili wskoczyć do kolejnego auta. Opcja ta nosi nazwę Shift.

Shift nie jest jednak tylko substytutem kradzieży aut. Ma też przełożenie na gameplay i clou serii - pościgi. Jadąc za bandytą gracz nie jest na stałe przypisany do swojego samochodu, zatem w ułamku sekundy możemy na przykład teleportować się do jadącego z przeciwka autobusu i zablokować przy jego wykorzystaniu uciekającego bandytę. Akcja Drivera jest snem, a gracz wraz z Tannerem z każdą następną misją odkrywa kolejne zalety tego stanu rzeczy. Pojawiają się więc niezbyt realne dopalacze i opcja taranowania samochodów. Z czasem jest jeszcze ciekawiej, a akcja staje się mocno abstrakcyjna. Oprócz obowiązkowej kampanii, deweloper zaimplementował w San Francisco także rozbudowany tryb multiplayer.

Oprawa graficzna w Driver: San Francisco może nie ustanawia nowych standardów, ale stoi na wysokim poziomie. Twórcy bardzo wiernie odwzorowali miasto San Francisco, przywiązując dużą wagę nawet do takich szczegółów budynków, jak wszelkie nierówności, gzymsy, parapety czy nawet balcony. Muzyka natomiast przez cały czas dobrze współgra z wydarzeniami w grze.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Driver: San Francisco

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper