EVE: Valkyrie - opis gry
EVE: Valkyrie to strzelanina science fiction wyprodukowana i wydana przez islandzkie studio CCP Games. Gra została stworzona z myślą o goglach VR najpierw ukazując się na komputerach osobistych, gdzie korzystała z Oculus Rift, a później trafiła też na PlayStation 4.
Gra oferuje dwa główne tryby. Pierwszy to Chronicles, coś a’la singlowa kampania fabularna, choć historia nie jest w niej szczególnie rozbudowana. Wcielamy się w poległego pilota, którego świadomość została zaimportowana do centralnego serwera. Poszczególne misje, które stawiają przed nami rozmaite wytyczne, jak kolekcjonowanie audio logów, ratowanie transportu, walka z nieprzyjaciółmi kierowanymi przez sztuczną inteligencję, rozgrywają się na mapach, które zrekonstruowano z pamięci pilotów zamieszkujących uniwersum Eve (także zmarłych).
Drugi tryb to główna atrakcja produkcji CCP Games - Combat. Pozwala nam on toczyć kosmiczne batalie wraz z innymi graczami. Łącznie grać może szesnaście osób. Eve: Valkyrie nie stara się być symulacją - przeciwnie, gameplay jest bardziej arcade’owy. Gramy przy przy użycu pada korzystając z dwóch triggerów. Pod jednym jest laser, którym strzelamy bezpośrednio przed siebie, a pod drugim rakiety, bardziej niszczycielskie, ale wymagające większej wprawy w posługiwaniu się nimi. Żeby bowiem namierzyć wroga, musimy mu przez chwilę siedzieć na ogonie. Na mapach możemy też znaleźć dopałki zwiększające odporność osłon.
W grze zaimplementowano system pozwalający gromadzić doświadczenie, co z czasem pozwala zwiększać nasze możliwości. Są także pieniądze pozwalające kupować na przykład nowe części oraz więcej miejsca w hangarze na statki.
Twórcy zaimplementowali też system mikrotransakcji. Za prawdziwe pieniądze możemy nabywać między innymi paczki ze złotem lub doświadczeniem. Teoretycznie nie musimy tego robić, ale kumulowanie ich w tradycyjny sposób, czyli poprzez uczestnictwo w bataliach, zajmuje więcej czasu.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych