Evolution 2: Far Off Promise - opis gry
Evolution 2: Far Off Promise to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Sting i wydana w Europie przez Ubisoft. Tytuł ukazał się pierwotnie na Sedze Dreamcast, a później został przeniesiony na GameCube’a, gdzie był częścią składanki Evolution Worlds zawierającą obie odsłony serii.
“Dwójka” jest bezpośrednią kontynuacją pierwowzoru. Akcja toczy się zaledwie pół roku po wydarzeniach w nim przedstawionych. Głównym bohaterem jest ponownie Mag Launcher, który otrzymał tytuł najlepszego podróżnika w mieście Pannam. Jego władze wysyłają go więc na dalekie południe, do Museville, którego mieszkańcy proszą o pomoc.
Evolution 2, podobnie jak ‘jedynka’, jest dungeon crawlerem, ale w odróżnieniu od oryginału nie mamy tu do czynienia z lochami posiadającymi generowane losowo pomieszczenia (jest tylko jeden wyjątek). Sprawia to, że eksploracja jest o wiele przyjemniejsza, a projekt lokacji bardziej wyszukany.
System walki, tak jak poprzednio, jest turowy. Przeciwników spotykamy w trakcie eksploracji. Możemy ich zaskoczyć lub to oni mogą zaskoczyć nas, co daje którejś stronie konfliktu przewagę na początku pojedynku. W Evolution 2 pojawia się patent, dzięki któremu podopiecznych możemy ustawiać na jednej z trzech pozycji (trzy szeregi). Jeśli jesteśmy bliżej oponenta, będziemy zadawać większe obrażenia, ale działa to również w drugą stronę. Jeśli ustawimy się dalej, zadamy mniejsze obrażenia, ale przeciwnik także będzie bił słabiej. Dostępne w grze postacie są wyposażone w Cyframe, urządzenia służące do walki. Można je oczywiście z czasem rozwijać dzięki punktom TP, jakie otrzymujemy po zwycięskich starciach.
W “dwójce” usprawniono zarządzanie przedmiotami, dodając do nich opisy dzięki czemu wiemy jakie są ich właściwości, oraz umożliwiając wyekwipowanie dwóch rzeczy, a nie tylko jednej jak ostatnio.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych