Evolution: The World of Sacred Device - opis gry
Evolution: The World of Sacred Device to japońska gra RPG wyprodukowana przez studio Sting i wydana w Europie przez Ubisoft. Tytuł ukazał się pierwotnie na Sedze Dreamcast, a następnie jego zmodyfikowana wersja stała się częścią składanki Evolution Worlds zawierającą pierwszą i drugą odsłonę serii.
Głównym bohaterem gry jest niejaki Mag Launcher, młody chłopak pochodzący z rodziny znakomitych podróżników. Pewnego dnia na progu jego domu zjawia się dziewczyna o imieniu Linear z listem od ojca Maga, który prosi go, by zaopiekował się gościem. Tak też się staje i oboje żyją od tego momentu razem. Historia rozpoczyna się na dobre gdy bohaterowie stają się obiektem zainteresowania ze strony księcia Eugene’a. Ten podczas pierwszego spotkania wypytuje ich o tajemnicze urządzenie zwane Evolutia, które Mag miał rzekomo odnaleźć. Dość rzec, że jego zamiary są niecne.
Evolution to dungeon crawler typu “roguelike”, co oznacza, że skupiamy się w nim przede wszystkim na eksplorowaniu dungeonów z losowo generowanymi pomieszczeniami. Podczas pojedynków uczestniczą trzy postacie, które mogą ustawić w trzech różnych miejscach na polu walki (trzy szeregi). Z grubsza wygląda to tak, że im bliżej jesteśmy przeciwnika, tym większe obrażenia będziemy mogli mu zadać. I na odwrót. Oponenci, swoją drogą, widoczni sa podczas eksploracji, czyli nie mamy tu do czynienia z losowymi starciami. Jeśli uda nam się ich zaskoczyć, na początku pojedynku będziemy mieć przewagę (w drugą stronę działa to tak samo). Po zwycięstwie nagradzani jesteśmy punktami doświadczenia i TP. Te drugie służą do doskonalenia Cyframe (tzn. nauki nowych umiejętności), specjalnych urządzeń służących bohaterom do walki.
Gdy już uporamy się z dungeonem i zdobędziemy artefakt, który służy do spłaty zadłużenia rodziny Maga, możemy wrócić do miasta pełniącego funkcję bazy wypadowej. Możemy w nim kupić nowy ekwipunek, zmodyfikować go, uzupełnić zapasy, wziąć udział w loteriach (umożliwiających zdobycie niedostępnych w żaden inny sposób przedmiotów) i nie tylko.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych