F.E.A.R.: Extraction Point - opis gry
F.E.A.R.: Extraction Point to strzelanina z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana przez TimeGate Studios przy technologicznym wsparciu Touchdown Entertainment i wydana przez Vivendi Universal Games 24 października 2006 roku w USA i trzy dni później w Europie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki CD Projekt, dodatek ten ukazał się w tym samym momencie co w Europie.
Produkcja nie zmienia założeń wersji podstawowej, czyli jest strzelanina znana głównie za sprawą klimatu oraz systemu sztucznej inteligencji GOAP. Graczowi przyjdzie więc przemierzać korytarzowe lokacje, gdzie będzie musiał mierzyć się z zarówno starymi jak i nowymi przeciwnikami - w celu ich wyeliminowania będzie mógł zastosować zarówno bronie z wersji podstawowej (np. strzelba) jak i nowe (np. minigun). Z tą zawartość można zapoznać się w rozgrywce dla pojedynczego gracza.
W ramach głównej linii fabularnej opowiedziana jest historia osadzona po F.E.A.R., gdzie po wydarzeniach z końca gry trzech bohaterów w poczuciu spełnionej misji, udaje się do śmigłowca celem ewakuacji z miejsca. W trakcie lotu śmigłowiec ulega spowodowanemu przez osoby trzecie wypadkowi, wskutek czego gracz zostaje oddzielony od swoich towarzyszy. Teraz będąc na obcym terytorium musi on dostać się do punktu ewakuacji na piechotę, co jest utrudnione przez fakt, że zamiast myśliwym jest teraz ofiarą.
Później gra, wraz z F.E.A.R.: Perseus Mandate, ukazała się także na Xbox 360, gdzie to stanowi część F.E.A.R. Files.
Komentarze (3)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych