Fable II

Fable II

Ocena wg platformy:

X360 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Lionhead Studios
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG,   RPG akcji
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
21.10.2008
Europa:
24.10.2008
Polska:
24.10.2008
Producent:
Lionhead Studios
Wersja językowa:
Częściowe wsparcie języka polskiego Napisy
Gatunek:
RPG,   RPG akcji
Śr. czas:
25 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
21.10.2008
Europa:
24.10.2008
Polska:
24.10.2008

Fable II - opis gry

Do wzorowanego na mitycznej Anglii Albionu powróciliśmy wraz z wydanym w 2008 roku Fable II, będącym pierwszą odsłoną serii action RPG-ów spod dłuta prowadzonego przez Petera Molyneuxa Lionhead Studios na Xboksie 360. Graczom ponownie przyszło zmierzyć się ze złem zagrażającym baśniowej krainie.

Wydarzenia przedstawione w Fable II dzieją się pięćset lat po linii fabularnej prequela, który ukazał się na pierwszym Xboksie. Po unicestwieniu zagrażającego Albionowi antagonisty zwanego Jack of Blades rozpoczął się relatywnie spokojny okres w historii krainy. Gildia Bohaterów przestała istnieć, a ludność skierowała swoją uwagę w stronę nieustępliwie rozwijającej się technologii, co raz mocniej pędząc wraz z rewolucją przemysłową. Jak to jednak bywa, mroczne siły wracają wraz z przeciwstawiającym się im bohaterem.

Rozrywka nie różni się zbyt mocno od tego, z czym do czynienia mieliśmy już w pierwszej części. Oprócz głównej, mającej liniowy charakter historii deweloper zawarł w grze sporą ilość zadań pobocznych. Ponownie nasze czyny rzutują na to, jak postrzegani jesteśmy przez mieszkańców różnych rejonów Albionu. W grze nie znajdziemy już łuków, tylko kusze i broń palną w postaci pistoletów i strzelb. Całkowitą nowością jest towarzyszący graczom pies, który pomaga w walce z przeciwnikami i węsząc wskazuje znajdujące się w otoczeniu postaci przedmioty, w tym te zakopane lub ukryte. Praktycznie wszystkie nieruchomości możemy kupić i czerpać z ich działania korzyści finansowe pozwalające na zakup nowego ekwipunku i zabiegi zmieniające wygląd naszej postaci - od fryzury, po zdobiące jej ciało tatuaże. Nic nie stoi także na przeszkodzie, by spłodzić wirtualnego potomka.

Lionhead nie zapomniało o możliwościach sieciowych Xboksa 360 i wraz z drugim Fable wprowadziło tryb kooperacji dla dwóch graczy. Ten jednak jest dość ograniczony i nie pozwala choćby na importowanie swojej własnej postaci, zmuszając do wyboru predefiniowanego przez twórców bohatera, gdy dołączmy do sesji innego gracza.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Fable II

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper