Fallout: Brotherhood of Steel - opis gry
Fallout: Brotherhood of Steel to spin-off znanej serii wyprodukowany i wydany przez Interplay na PlayStation 2 i Xboksa w 2004 roku. Korzystająca ze znanego uniwersum gra jest mieszanką akcji i elementów znanych z RPG-ów. W ostatecznym rozrachunku Brotherhood of Steel nie spotkało się z uznaniem graczy i nie jest uważane za część falloutowego kanonu.
W trakcie rozgrywki wcielamy się w jednego z sześciu świeżych rekrutów Brotherhood of Steel - Caina, Cyrusa, Nadię, Patty, Rhombusa lub Vault Dwellera. Po wyborze bohatera zaczynamy od poszukiwaniu zaginionych w mieście Carbon Paladynów, co ostatecznie zabiera nas do burmistrza rzeczonej osady. Ten w zamian za mała przysługę wskazuje ostatnie znane miejsce pobytu poszukiwanych, po chwili próbując nas zabić niecną pułapką, w którą sam wpada. Dalszy ciąg linii fabularnej zabiera nas w podróż po postapokaliptycznych pustkowiach w celu ostatecznego wypełnienia powierzonego przez bractwo zadania.
W odróżnieniu od znanej z blaszaków serii kultowych produkcji RPG, w Brotherhood of Steel do czynienia mamy z całkowicie liniową rozgrywką i następującymi po sobie lokacjami, w których wykonać należy konkretne zadania. W grze wciąż obecny jest system SPECIAL będący akronimem wchodzących w jego skład cech (Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, Luck). Ich wartość została przypisane na stałe poszczególnym postaciom, a wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia dostajemy nowe umiejętności. Te działają na zasadzie perków modyfikujących możliwości bohatera, nie akcji, które możemy wykonywać w trakcie rozgrywki.
Twórcy wrzucili do swojej produkcji tryb lokalnej kooperacji, w ramach którego przez fabułę przeprawić możemy się ramię w ramię z innym graczem. Znacząco podnosi to miodność zabawy, choć w żaden sposób nie pozwala wybić się Fallout: Brotherhood of Stell wyżej niż na poziom tytułu z wszech miar średniego.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych