Fallout: Brotherhood of Steel

Fallout: Brotherhood of Steel

5,8
38 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 5.9
XBOX 5.7

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Interplay
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   RPG akcji
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.01.2004
Europa:
01.04.2004
Polska:
01.05.2004
Producent:
Interplay
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina,   RPG akcji
Śr. czas:
30 godzin
Liczba graczy:
1-2
Premiery
Świat:
14.01.2004
Europa:
01.04.2004
Polska:
01.05.2004

Fallout: Brotherhood of Steel - opis gry

Fallout: Brotherhood of Steel to spin-off znanej serii wyprodukowany i wydany przez Interplay na PlayStation 2 i Xboksa w 2004 roku. Korzystająca ze znanego uniwersum gra jest mieszanką akcji i elementów znanych z RPG-ów. W ostatecznym rozrachunku Brotherhood of Steel nie spotkało się z uznaniem graczy i nie jest uważane za część falloutowego kanonu.

W trakcie rozgrywki wcielamy się w jednego z sześciu świeżych rekrutów Brotherhood of Steel - Caina, Cyrusa, Nadię, Patty, Rhombusa lub Vault Dwellera. Po wyborze bohatera zaczynamy od poszukiwaniu zaginionych w mieście Carbon Paladynów, co ostatecznie zabiera nas do burmistrza rzeczonej osady. Ten w zamian za mała przysługę wskazuje ostatnie znane miejsce pobytu poszukiwanych, po chwili próbując nas zabić niecną pułapką, w którą sam wpada. Dalszy ciąg linii fabularnej zabiera nas w podróż po postapokaliptycznych pustkowiach w celu ostatecznego wypełnienia powierzonego przez bractwo zadania.

Dalsza część tekstu pod wideo

W odróżnieniu od znanej z blaszaków serii kultowych produkcji RPG, w Brotherhood of Steel do czynienia mamy z całkowicie liniową rozgrywką i następującymi po sobie lokacjami, w których wykonać należy konkretne zadania. W grze wciąż obecny jest system SPECIAL będący akronimem wchodzących w jego skład cech (Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility, Luck). Ich wartość została przypisane na stałe poszczególnym postaciom, a wraz z kolejnymi poziomami doświadczenia dostajemy nowe umiejętności. Te działają na zasadzie perków modyfikujących możliwości bohatera, nie akcji, które możemy wykonywać w trakcie rozgrywki.

Twórcy wrzucili do swojej produkcji tryb lokalnej kooperacji, w ramach którego przez fabułę przeprawić możemy się ramię w ramię z innym graczem. Znacząco podnosi to miodność zabawy, choć w żaden sposób nie pozwala wybić się Fallout: Brotherhood of Stell wyżej niż na poziom tytułu z wszech miar średniego.

Wideo - Fallout: Brotherhood of Steel

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper