Fighter Within - opis gry
Fighter Within to bijatyka wyprodukowana przez AMA Studios i wydana przez Ubisoft na Xbox One. Gra korzysta z sensora ruchu Kinect, dzięki czemu gracze sterują tu swoim podopiecznym za pomocą ruchów ciała i gestów.
Gracz wciela się tu w niejakiego Matta Gilforda. Głównym trybem Fighter Within jest Inicjacja (Initiation), gdzie zaczynamy wprawdzie tylko z pewną liczbą podstawowych zdolności, ale z czasem nabywamy kolejne, coraz bardziej śmiercionośne, w tym specjalne techniki “Ki”. Na naszej drodze staną rywale posługujący się najróżniejszymi stylami walki. Oprócz Inicjacji mamy też Arcade, gdzie toczymy boje z nadciągającymi falami oponentów mając już do dyspozycji pełen wachlarz ruchów.
Gracz korzysta z funkcji Kinecta, toteż Gilfordem sterujemy za pomocą ruchów naszego ciała. Oprócz wyprowadzania ciosów równie ważne są jednak działania defensywne. Niektóre ciosy lecące w naszą stronę można skontrować, ale tylko konkretnym blokiem/przechwytem. Wykonywanie odpowiednich gestów jest więc niezbędne, by osiągnąć jakiś sukces.
Produkcja AMA Studios nie otrzymywała dobrych ocen. Pomimo zapewnień twórców, które mówiły, że Kinect idealnie odczytuje w Fighter Within każdy ruch gracza, w praniu okazało się, że są z tym problemy. Zwłaszcza gdy próbuje się zablokować cios rywala. Recenzenci zwracali też uwagę na toporne menusy, po których lepiej poruszać się zwykłym padem, a także fabułę, która w pewnym momencie ucieka w totalny absurd ze swoimi fantastycznymi motywami zahaczającymi nawet o Dżyngis-chana.
Fighter Within posiadał tmultiplayer dla dwóch osób, ale miał on jednak te same problemy co tryby singlowe.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych