Killer Instinct - opis gry
Killer Instinct to bijatyka wyprodukowana przez studio Double Helix Games pod nadzorem Kena Lobba, twórcy wcześniejszych części serii wydawanych przed laty na sprzętach Nintendo. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na Xbox One oraz PC.
Killer Instinct dostępne jest bezpłatnie, ale dla osób, które zdecydują się pobrać grę w ten sposób dostępna jest tylko jedna postać - Jago. Gracze, którzy uiszczą natomiast opłatę za tzw. Combo Breaker Pack otrzymują sześć postaci plus dostęp do kolejnych dwóch gdy będą już dostępne. Chronologicznie Xboxowy Killer Instinct rozgrywa się po wydarzeniach z drugiej części wydanej na N64, ale tryb fabularny nie był dostępny na start.
System walki nawiązuje do klasycznych odsłon, w których duży nacisk położono na umiejętne tworzenie combosów. Przede wszystkim pojawia się tu funkcja Auto Double umożliwiające odpalenie sekwencji ciosów jednym przyciskiem. Wraca też Ultra Combo - specjalny atak używany do dobicia rywala.
Inne umiejętności o których warto napomknąć to Combo Breaker pozwalający zatrzymać atakującego przeciwnika, zupełnie nowy Counter Breaker (pozwala poradzić sobie z rywalem używającym combo breakera), a także techniki typu Shadow odpalane gdy napełnimy specjalny pasek. Te pozwalają efektywniej wyprowadzać ciosy.
Nowym patentem jest Instinct Mode. Aby wejść w ten stan należy napełnić pasek znajdujący się pod wskaźnikiem energii. W ten sposób na pewien czas włączamy ‘wspomaganie’ dzięki któremu podopieczni nabywają nowe, unikalne dla siebie zdolności, np. Glacius otrzymuje lodową zbroję zmniejszającą obrażenia. Instinct Mode posiada również inne właściwości, pozwalając np. na zatrzymanie Ultra Combo i stworzenie nowej kombinacji.
W grze, warto dodać, pojawiają się kawałki muzyczne i stroje z poprzednich odsłon. Killer Instinct robi także użytek z Kinecta, który rozpoznaje twarze, a co z tym idzie preferowane ustawienia grających.
Komentarze (17)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych