Killer Instinct to bijatyka stworzona przez studio Iron Galaxy. Tytuł ukazał się w cyfrowej dystrybucji na Xbox One i charakteryzuje się rozbudowanym systemem mikrotransakcji. Dzięki małym płatnościom gracze mogą kupować nowych wojowników.
Drugi sezon charakteryzuje się głównie uporządkowaniem treści. Pierwsze zmiany są zauważalne w samym menu. Bardziej przejrzyste napisy, szybszy dostęp do wybranych miejsc i co najważniejsze – wszystko odpowiednio posegregowane. Podobnie jest z zakładką Collection, gdzie widzimy wszystkie zdobyte przedmioty, dodatki oraz elementy karty gracza.
Kolejną znaczącą zmianą jest również system zdobywania punktów doświadczenia (XP), które są przyznawane za różne osiągnięcia w trakcie starć. W tej sytuacji starania o nowe ciuszki i akcesoria są ciekawsze.
Autorzy popracowali również nad ukazaniem wojowników – teraz będzie ich więcej, więc otrzymaliśmy typową dla bijatyk szachownicę, na której widzimy oddzielone postacie z pierwszego oraz drugiego sezonu. Zmiany dosięgły nawet wstawek przedmeczowych, a wszyscy miłośnicy doskonalenia swoich umiejętności docenią lepsze ukazanie listy ciosów.
Skromną, ale znaczącą zmianę dostrzeżecie również w samych starciach. Rozdzielczość podskoczyła z 720p do 900p.
Gra ponownie charakteryzuje się niezwykle widowiskowymi i zaciętymi starciami, w których zawodnicy wykorzystują swoje techniki i korzystają z combosów. Rywale podczas pojedynków mogą przełamać serię ataków i wtedy słyszymy C-C-C-C-COMBO BREAKER. Dużą zmianą względem poprzedniego sezonu jest możliwość przerwania combosów w powietrzu.
Tytuł podąża drogą pierwszego sezonu i z początku oferuje wspomniane zmiany wizualne oraz dwóch nowych wojowników (TJ Combo oraz Maya), a wszystkie kolejne treści (zawodnicy, tryby, wyzwania, akcesoria) będą systematycznie dodawane w trakcie sezonu.
Dalsza część tekstu pod wideo
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych