Final Fantasy XIV: Shadowbringers - opis gry
Shadowbringers to trzecie duże fabularne rozszerzenie do gry Final Fantasy XIV: A Realm Reborn. Za jego produkcję odpowiadało Square Enix. Dodatek dostępny był na komputerach oraz PlayStation 4.
Shadowbringers kontynuuje oczywiście wątki ukazane w poprzednich rozszerzeniach. Sytuacja w świecie gry zaczyna się coraz bardziej komplikować. Sześć armii jednoczy się, by stawić czoło potężnym siłom imperium. Czy nadchodzący konflikt oznacza początek ósmej, ostatniej ery Umbral? Tymczasem główny bohater, czyli Wojownik Światła, spotyka swojego dawnego wroga, Zenosa. Niespodziewanie będzie on też musiał zyskać moce Wojownika Ciemności, by zachować równowagę w krainie Eorzea.
W dziedzinie rozgrywki rozszerzenie oferuje:
- Nowe lokacje, w tym nowe miasta: Crystarium i Eulmore
- Dwie nowe grywalne rasy: Viera (znana z gier osadzonych w Ivalice) i Hrothgar
- Dwie nowe niegrywalne rasy: Nu mou (także znana z Ivalice) i Pixies
- Dwie nowe profesje: Gunbreaker (posługujący się gunblade’m, bronią z FFVIII) i Dancer
- Nowe rodzaje przeciwników
- System Trust znany z FFXI, który pozwoli przyzywać do NPC-ów do pomocy podczas walk i w dungeonach
- Tryb New Game Plus, który umożliwia powtórne przechodzenie fabularnych questów.
- Dodatkowa zawartość dostępna po przejściu głównego wątku.
- Dziewięć nowych dungeonów
- 8-osobowy rajd Eden, w którym postacie i bossów zaprojektował Tetsuya Nomura (twórca serii Kingdom Hearts, reżyser Final Fantasy VII Remake itd.)
- 24-osobowy rajd YoRHa:Dark Apocalypse zaprojektowany przez Yoko Taro (twórcę serii Drakengard/NieR)
- Level cap zwiększony do 80 poziomu doświadczenia
- Usunięcie wskaźnika TP (zamiast tego wszystkie profesje korzystać będą z MP)
- Zmiany w balansie rozgrywki (modyfikacja działania umiejętności itd.)
Warto dodać, że wersja PeCetowa Shadowbringers kończy z dotychczasowym wsparciem 32-bitowych systemów Windows.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych