Frame Gride - opis gry
Frame Gride to trójwymiarowa bijatyka z udziałem mechów wyprodukowana i wydana przez japońskie studio From Software. Gra ukazała się tylko na Sedze Dreamcast i oficjalnie nie opuściła Japonii.
Akcja toczy się w bliżej nieokreślonym kraju w bliżej nieokreślonej epoce. Produkcja From Software łączy inspiracje fantasy oraz science fiction, przedstawiając zmagania pilotów wielkich robotów, którzy walczą o władzę.
Na tym założenia się kończą. Gra nie zawraca sobie głowy opowiadaniem historii. Rozgrywkę zaczynamy od odpowiedzi na serię pytań, które zadecydują o tym, jakiego robota przyjdzie nam pilotować. Potem natomiast bierzemy udział w tutorialu mającym za zadanie zapoznać nas z meandrami gameplayu.
Pojedynki toczą się na w pełni trójwymiarowych zamkniętych planszach. Nasz mech posiada uzbrojenie, które pozwala mu walczyć na dystans lub w zwarciu. W zależności od tego, jak daleko/blisko znajdujemy się przeciwnika, wciśnięcie przycisku odpowiedzialnego za atak będzie miało inny efekt. W trakcie kampanii odwiedzimy różne miejsca na mapie walcząc z coraz poważniejszymi oponentami. Podczas starcia często może się zdarzyć, że nie ograniczamy się tylko do bitki z jednym rywalem, ale będziemy też musieli zniszczyć wypuszczane przez niego ‘satelity’, drony i tym podobną maszynerię.
Za wygrane starcie otrzymujemy kryształy (ich liczba zależna jest od kilku czynników), a te możemy potem wykorzystać do kupna lepszego ekwipunku. Frame Gride pod względem możliwości kustomizacji dorównuje serii Armored Core (tego samego zresztą developera), dlatego gracze lubujący się w dobieraniu ustawień mają tu spore pole do popisu. Opcje te były swego czasu tym bardziej atrakcyjne ze względu na obecność trybu online.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych